AndroidHealthClinic
franky18

voorkant, na 1,5 jaar trainen...

• Media owner franky18
  • Datum plaatsing
niet gecut van deze zomer... doe dat volgend jaar wel, probeer nu eerst zoveel mogelijk kracht en massa te pakken!
the iceman, jij dacht toch ook dat ik ecto was?

ik ben meso :p alleen dan ripped to shreds..

Zit geen wijdte in. Je borst stelt nog niet veel voor, zorg dat je veel varieert met oefeningen. Zelfde voor je schouders. Vergeet je trapezius ook niet te trainen.
Ga vooral door met hard trainen en begin met wat beter te eten.

Heb je in dat anderhalf jaar consequent getraind, met schema en voeding ?
Het lijkt me niet , focus op je borst , als deze er wat meer uitkomt zou het er al heel anders uit zien.

Valt me wat tegen na anderhalf jaar. Schenk meer aandacht aan je schouders, borst en lats (!), dan wordt de bovenkant een stuk breder. Want het valt me op hoe je nu naar boven toe wat taps toeloopt. En het moet juist andersom zijn.

thnx voor de tips :) wat ik er wel idd bij had moeten vermelden is dat ik wel 1,5 jaar train, alleen daarvan pas 3 maanden serieuzer. mijn voeding moet beter maar dat ga ik dan met RvR regelen :D

en ik ga idd meer focus nu op massa (borst,schouders) leggen dan kracht. suggesties voor een massive massa schema?! heb al een 5x5 achter de rug maar daar pakte ik vooral kracht mee. mayb HST ?

70 kg deadlift, dan betekent het gewoon dat je geen moeite doet, iedereen deadlift 100 kg bij zijn eerste keer.l

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
franky18
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.169
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews