Fitness Seller
torso

Mn eerste foto hier

• Media owner torso
  • Datum plaatsing
van verder trekken, dan lijkt het allemaal wat beter :) Maar ziet er aardig uit hoor. Schouders misschien een minpuntje?

Hey wimmons,

Ik zie inderdaad dat de foto van te dichtbij is.....jammer.
Volgende keer beter. Schouders moeten zeker groter ja, altijd wel een minpunt geweest....

Bedankt voor de reacties allen!

Ik zal binnenkort wat andere foto's uploaden, van o.a. rug en benen. Overigens de foto hierboven is niet recent, is van 2 jaar terug. Maar deze had als enige op de pc hier staan.

Meer gegevens over mezelf om de andere vragen die gesteld zijn te beantwoorden:
1.78 cm
rond de 87 kilo
30 jaar
train recreatief al een jaartje of 7

Greetz,

torso

30 jaar? ik dacht dit is het lichaam van een beginnend jongentje van 18 of zo.
en voor 7 jaar is dit een heel mager resultaat, je hebt in die 7 jaar gefitnesst zeker??? in ieder geval niet gebodybuild dat is een ding wat zeker is

Ik heb alleen maar gefitnesst inderdaad......oeps volgens mij zit ik op het verkeerde forum:) Is er ook een forum voor fitnessers?:):)

Maar alle gekheid op een stokje. Ik zie mezelf niet als een bodybuilder en heb ook geen ambities in die richting. Gewoon lekker fitnessen (ook allerlei andere sporten) en bezig zijn.

the ice man bodybuilding heeft niks te maken met monsterlijk groot zijn, het is je lichaam perfectioneren. Dus iceman post een pic van je magere ecto lijf of hou je mond.

Foto idd van te dicht bij genomen, schouders blijven wat achter, maar zover ik kan zien erg netjes!!

K
Hoezo geef je dit een 4?

iig..Aardig goed fysiek, lekker doorgaan.

Ik vind het er netjes uitzien.
Zoals gezegd voor 7 jaar is dit natuurlijk te weinig maar dat gaf je zelf ook al aan.
Voor 1 jaar kei hard trainen had dit zeker een 9 geweest.
Misschien nog iets harder trainen en dan ben je over een jaar een stuk groter.

Zoals gezegd zal ik binnenkort ook andere foto's posten (o.a. benen) zodat de verhoudingen beter te beoordelen zijn.

In ieder geval bedankt voor de reacties so far. Met de opbouwende kritiek kan ik iets mee.

Greetz,
torso

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
torso
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.366
Aantal reacties
26