Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja... volgens mij kon ie niet meer.. hij heeft heel die tijd geweigerd om even af te stappen van 5x5 training. Hij deed altijd 5x5 zes weken lang, gevolgd door een week rust. Hij trainde altijd op zijn maximale kunnen, waardoor ik vermoed (aangezien hij opt laatste zijn gewichten moeilijk kon verhogen) nogal veel ongemakkelijke pijntjes had.
Zijn versie was dat de miekes breder dan dat hij nu is, niet mooi meer zouden vinden Mijn armomtrek is iets boven de 38 cm, hij zit daar nog niet aan.. dus hij is verre van te breed zou ik denken
Zonder mij had hij nieets anders gedaan dan isolatie oefeningen en reeksen van 4x12, 8 oefeningen biceps, 8 oefeningen borst, 0 oefeningen voort de benen, een klein beetje triceps,... Bacoboy
volgens mij heb t verkeerd geschreven onder de foto De linkse kant is van juni 2006 .. de rechtse van januari 2006 moet dat niet andersom want links ziet die er gespierder uit