XXL Nutrition
Suicide Sid

Maat van me

Deze kerel heb ik getraind.. hij is begonnen in januarie 2006 en gestopt juni 2006. De linkse kant is van juni 2006 .. de rechtse van januari 2006.
K
Goede progressie geboekt. Netjes in verhouding.

Tja... volgens mij kon ie niet meer.. hij heeft heel die tijd geweigerd om even af te stappen van 5x5 training. Hij deed altijd 5x5 zes weken lang, gevolgd door een week rust. Hij trainde altijd op zijn maximale kunnen, waardoor ik vermoed (aangezien hij opt laatste zijn gewichten moeilijk kon verhogen) nogal veel ongemakkelijke pijntjes had.

Zijn versie was dat de miekes breder dan dat hij nu is, niet mooi meer zouden vinden :) Mijn armomtrek is iets boven de 38 cm, hij zit daar nog niet aan.. dus hij is verre van te breed zou ik denken :)

Zonder mij had hij nieets anders gedaan dan isolatie oefeningen en reeksen van 4x12, 8 oefeningen biceps, 8 oefeningen borst, 0 oefeningen voort de benen, een klein beetje triceps,... Bacoboy :)

volgens mij heb t verkeerd geschreven onder de foto De linkse kant is van juni 2006 .. de rechtse van januari 2006 moet dat niet andersom want links ziet die er gespierder uit

Mag ik zijn plaats dan innemen Suicide Sid ? Ik kom volgend jaar ook trainen in the Basement in Leuven.

@ roeletroelekedinges: je mag zijn plaats innemen :)

zijn stats zijn nu
65 kg
1m70
bf iets van 5-6%
Bench 1rep max 85 kg

januari stats:
55kg
1m70
bf 5-6%
bench 1rep max ca 55 kg

Media informatie

Categorie