MuscleMeat
Moob

Back double biceps 17 juli 2006

• Media owner Moob
  • Datum plaatsing
Vandaag genomen. Net terug van 2 weken vakantie (drinken en eten).

dikke 5 jaar training, met veel vallen en opstaan geleerd en leer nog altijd bij. Train vanaf het begin thuis.

stats:
1m71
+-76 kg
vet 15%
hehe @ Mastermind: "welkom en succes"... bedankt, maar ik ben verre van nieuw hier hoor. ;)
Massa is zeker mijn doel, maar ik heb geen haast.

de rest ook bedankt voor de leuke reacties natuurlijk. Maar geef ok gerust kritiek. :)

@ konijn1984: omdat dat eigenlijk zo gegroeid is. Ben thuis begonnen met een dumbbell en er is steeds meer bij gekomen in de loop der jaren. sinds een tijdje heb ik nu ook eindelijk een powerrack. Het bevalt me gewoon super om thuis te trainen.

Thanks Santino.
Ik deadlift nog niet zo lang in vergelijking met de rest van mijn lichaam.

Ik zou graag nog 5 cm groter willen worden... 1m71 vind ik maar niks... :P

Korte termijn doel is de 82 kg (of meer) einde bulk op dit vet% wat ik nu heb. Dat heb ik nodig om in de cut ongeveer 75 kg droog over te houden. dus nog 6 kg spier winnen vóór mei 2007.
Lange termijn doel is 85 kg droog (5%), dus tegen de 90 kg buiten de cut.
Dan heb ik denk ik wel een behoorlijke fysiek voor mijn lengte. Ik ga het gewoon proberen en ik ga het gewoon halen, al moet ik er 20 jaar over doen.

Alles goed in verhouding maar na vijf jaar denk ik toch nog iets meer resultaat uit kunnen halen maar al zeker de moeite hoor!

Had idd gekund. Maar heb met veel vallen en opstaan alles zelf moeten leren en afleren. Vergeet niet dat dat ook enorm veel tijd gekost heeft. (zeker 3 jaar voordat ik alles een beetje op een rijtjes had).
Als ik van begin af aan beschikking had gehad over de middelen die ik nu heb, plus beschikking over internet, fora over training dan had ik er waarschijnlijk al wat anders voorgestaan.
Ook onderweg nog eens 10 kg verloren door wat persoonlijke problemen.

Maar "als" heb ik niks aan. Het is gelopen als het gelopen is en ik heb er altijd het maximale uit willen halen (ook al deed ik dat vaak op de verleerde manier waardoor progressie uitbleef).

En misschien is de weg naar mijn doel wel veel leuker dan het doel opzich. ;)
ik woog 50-55 kg ofzo toen ik begon.. nu 76 kg... opzich al een hele verandering natuurlijk.

Maar ik begrijp je (terechte) commentaar zeer zeker.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Moob
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.677
Aantal reacties
35
Beoordeling
0,00 0 reviews