Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
euhm uitstekend;ronnie8 dingeze gij zijt nen eikel en jaloers anders zou ge zelf foto's zetten wss komde verre van dragon.
tgo de rest,ik ken dragon en in het echt is hij nog veel impossanter en zijn triceps zijn slecht opgespannen op foto want in levende lijve staan ze mooi droog zichtbaar en "huge". vergeet niet dat hij geen massatraining doet dus doe het maar na en hij doet zwaar werk erbij en kan niet op zen voeding letten en wat hij op dat jaat gepresteerd heeft mogen er veel proberen na te doen.dragon goed bezig en ga zo door,van mij +10 omda k de veranderingen weet na da jaar. en de rest btw;zijn benen zijn zeker de moeite als hij daar nog is foto's van zou willen posten
Zie niet in waarom er hier 10'n regenen. Ik ken mensen die zonder trainen groter zijn. Nette bicep piek maar verder valt er nog heeeel veel massa op te bouwen