XXL Nutrition
T

vorig jaar

• Media owner tsoele
  • Datum plaatsing
ik train 6/7 maar geraakt maar niet breeder
hebben jullie geen tips voor me
Ik vind de foto te klein om het goed te kunnen beoordelen.

Kan de foto wat groter bro?

dacht je van schouders trainen want je borst is behoorlijk groot alleen je schouders zijn niet echt zichtbaar zo te zien, voor de rest lijken je armen ook niet helemaal in verhouding met je romp

schouders trainen zeg ik

je schouders lopen achter en zorgenervoor dat je niet breed lijkt. Pak die schouders de komende maanden hard aan!

Train 4 dagen 2 x UB 2x LB en let goed op je voeding dan word je wel breder. Doe ook niet teveel sets enzo, dont overdo it.

Nice chest + armen voor zover ik kan zien: 8 !

goed eten , veel rust, en 6/7 trainen is iets teveel vriend , hou je trainingen beperkt tot een uur en kawartier maximun

wat bedoel je nou eigenlijks met dat 6/7

voor dat we allemaal verkeerde adviesen geven.

denk idd dat hij spreekt over een half jaar trainen.???

Ja, zoals anderen al zeggen: SCHOUDERS aanpakken. Die zijn vrijwel afwezig. Oefeningen? Lateral raises lijkt me een mooie, military press ook (oftewel: stang voor je hoofd laten zakken. Liever geen neck press waarbij je de stang achter je hoofd laat zakken, grote kans op blessures).

Inderdaad, goeie borst. Schouders stevig trainen, dan zie je er vanzelf breder uit. Veel succes.

1 foto plaatsen en vervolgens geen enkelle reactie geven, beetje jammerrrrrrrrrrrrr

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
tsoele
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.637
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 0 reviews