sbozic 3 sep 2006 wat nu nog massa? ziet er gewoon goed uit zo..in de winter waarschijnlijk weer bulken ?
Body2Perfect 3 sep 2006 ik post nog wel x duidelijke foto is moeilijk oordelen zo omdat me armen enz er niet bij op staan en me nek en schouders be patience
ik post nog wel x duidelijke foto is moeilijk oordelen zo omdat me armen enz er niet bij op staan en me nek en schouders be patience
Balboa18 3 sep 2006 goede borst idd.. netjes hehe be patience, we staan egt te popelen voor een full body eg wel
H H hatchet 3 sep 2006 be patienT niet patience. Ja spijtig van de slechte foto, maar het ziet er goed uit
D D Drummerbart 3 sep 2006 aan je eerdere posts te zien is dit niet naturel? De foto ziet er, voor zo ver ik kan zien, goed uit alleen je arm oogt dun maar dat kan ik eigenlijk helemaal niet goed beoordelen zo. Hoe zijn de benen?
aan je eerdere posts te zien is dit niet naturel? De foto ziet er, voor zo ver ik kan zien, goed uit alleen je arm oogt dun maar dat kan ik eigenlijk helemaal niet goed beoordelen zo. Hoe zijn de benen?
el-terrible 4 sep 2006 perfect is het niet roeletroeleke maar zeker wel een mooi lichaam waar vele vrouwen op zullen gijlen héhéhé
perfect is het niet roeletroeleke maar zeker wel een mooi lichaam waar vele vrouwen op zullen gijlen héhéhé
Killastyle 4 sep 2006 Zit er goed uit zo. Als je dit zo de hele zomer had en het strand op liep had je de breezah wijfies wel achter je aan denk?
Zit er goed uit zo. Als je dit zo de hele zomer had en het strand op liep had je de breezah wijfies wel achter je aan denk?
Gekke Gijs 4 sep 2006 Ik vind het raar dat mensen met zo weinig massa zulke hoge cijfers krijgen.....alleen maar vanwege zijn abs? En als je meerekent dat hij hiervoor heeft moeten kuren is mijn cijfer ook nog te hoog.
Ik vind het raar dat mensen met zo weinig massa zulke hoge cijfers krijgen.....alleen maar vanwege zijn abs? En als je meerekent dat hij hiervoor heeft moeten kuren is mijn cijfer ook nog te hoog.