AndroidHealthClinic
T

LINKS Junky XS RECHTS Junky XL in de bulk

Dat Vet is relax :)
Lekker zo doorgaan kerel.
Vet kun je altijd weer lozen, als je zo door gaat ben je over 3 jaar een monster!

redelijk aangekomen.. maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat je ook gewoon bent gegroeid omdat je nog erg jong was links.

ben benieuwd waar de volgende 3 jaar je brengen :)

Je hoofd is ook veranderd :P

Maar serieus, goede prestatie man echt veel kilo's erbij gepakt in zo'n korte tijd.

Goeie vooruitgang, maar als ik je posthistory lees en jezelf een ervaren gebruikt noemt, die nu zelfs al met GH is begonnen, dan zakt mijn respect toch een stuk. Binnen 3 jaar al zo fucking veel kuren en dan zelfs GH erin, matig hoor. Ik weet zeker dat je best 20kg had kunnen gainen op natuurlijke manier. Maarja, dat kostte zeker teveel moeite? Daarnaast ben je ook nog eens een flink stuk vetter en houd je ook flink wat vocht vast. Ik denk dat je blij mag zijn als je 20kg pure massa hebt gewonnen, en dat als ervaren kuurder, vind ik een erg slechte prestatie.

Ik twijfel bij jou erg of je het voor de sport doet, of het uiterlijk vertoon.

Het verschil mag er zijn...zonder twijfel.

Wat Bench zegt, die indruk krijg ik ook van je eerlijk gezegd..

Ben niet weg van dat balpen geklieder op je lijf maar daar gaat het nu ook niet om...desalniettemin een wezenlijk verschil heb je wel weten te bewerkstelligen

Keep it up..and remember "Use don't abuse"

Gr Jugger

Not impressed, krijg het idee van een ballon die snel leegloopt als je eenmaal stopt met kuren. Het is jouw lichaam, maar probeer het eens een tijdje zonder kuurtjes.

het draait niet of je iets heb gebruikt of niet als jij het wilt doe je dat toch. Maar ja wel veel verandert gj!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
TaTTooToMMy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
11.279
Aantal reacties
48
Beoordeling
0,00 0 reviews