MuscleMeat
snakeman

Back

• Media owner snakeman
  • Datum plaatsing
Vervolg op mijn Front. Hetzelfde verhaaltje erbij denken. Van 69 kg naar 86 kg. Ben nu 19 en train vanaf mijn 16e, veel gekloot en nu sinds 2 jaar mijn draai enigsinds gevonden.
probeer bij deze pose arme wat meer rechtop te houden.
anyway goeie schouders. progressie had meer kunnen zijn, maar gaf je zelf al wel btje aan. 7.5
moet iemand anders maar 7 geven ;)

Nette fysiek, hoor!

Ik vind wel dat je armen en schouders de rest overschaduwen, maar ik wou dat ik zo ver was op mijn 19-de, dan was het nu misschien nog wat geworden :)

onderrug is idd heel zwakjes, vreemd gezicht trouwens hoe dat vel zo in plooien op je schouders zit, lijkt wel een bodysuit ;)

Bedankt mannen!! Ik zal als ik ooit nog eens post mijn research doen voor goed poseren...Ik doe mijn best met trainen en heb veel aan jullie opbouwende kritieken om beter te worden.

@BadMF die 5 doet (een beetje) aanmatigend aan. (eufemisme)

Je biceps zijn hier helemaal vlak, dat kan nooit de bedoeling van een back double biceps geweest zijn.

K
Flinke onderarmen en schouders. Alleen je (onder)rug lijkt achter te lopen.

Yo Snake je biceps zijn vlak omdat je je polsen de verkeerde kant op curlt,en je onderarmen staan te ver naar binnen gericht.Check mn topic eens;Poseren thuis leren en je komt daarna al heel wat beter voor de dag met je fysiek!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
snakeman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.684
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews