MuscleMeat
snakeman

Front

• Media owner snakeman
  • Datum plaatsing
Hey, ik ben snakeman en ben 19 jaar. Ik train bijna 4 jaar waarvan 2 serieus. Ik heb dus veel tijd weggegooit met kloten, maar daar leer je van. Ik woog 69 kg en weeg nu 86 kg, bij 1.86m. Ik let de laatste 6 maanden wat meer op mijn eten en dat leverde 5 kilo op (slecht voor je sixpack). Ik ga niks gebruiken zelfs geen crea of whey want mijn huid reageert daar brak op. Armen meten 39 cm koud. Benchpress 8x90, max 2x100.
Je bent wel negatief over jezelf hoor.. Zo slecht is het niet, al had je meer in 4jaar kunnen behalen. Echt niet slecht

Netjes, toch wel een 8 waard vind ik,,
alleen gek, mijn armen meten nu ook 39cm,, ben 10 cm kleiner als jou,, en die van jou lijken dikker als mijne :)

ziet er goed uit dude.
taps, schouders, biceps en triceps zien er goed uit.

borst en onderarmen zijn wat minder.
doe ook ff een foto van de rug :)

K
Je staat er goed bij. Goede schouders, traps en armen kerel. Nu abs, borst en onderarmen 'bijwerken'. 7,5

gaat goed kerel, keep it up! ligt bovenkant borst achter? als je dat aanpakt lijkt het al heel wat anders! :D

Onderarmen ben ik net mee begonnen...echt heerlijk:) Mijn Abs ben ik ook mee bezig, het laatste laagje spek is zo irritant:( Iemand een idee wat mijn vet percentage is? En hoe ik het kwijt kan raken zonder kracht en massa verlies...Mijn borst ziet er inderdaad zwakker uit door deze pose, ik train ze als beesten en ze zien er in het echt aardig sterk uit (complimenten op de sportschool)...toch heb je gelijk als het om de bovenkant gaat...daar zijn de kilo's zwaarder en is het resultaat minder...zal ik misschien eerst de bovenkant moeten pakken en daarna flat-bench en fly's?

Succes met de sport & thnx voor de complimenten/kritieken!

@Thomas15; Ik merk dat je op deze site echt de kl***zak uit loopt te hangen bij iedereen. Deel eens een foto van jezelf met ons, kunnen we kwijlen en leren van jou uberfysiek.

Afkraken is makkelijk heren bedankt voor deze 2 cijfers.

C
Trots zijn man. Is toch een heel goed resultaat.
Je hebt de juiste fysiek alleen het poseren moet je nog leren.
Vooral doorgaan met trainen en je komt ver.

Bedankt voor de steun:) Doorgaan doe ik voorlopig zeker weten! En dat poseren, daar zal ik me eens in gaan verdiepen:P

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
snakeman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.518
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews