AndroidHealthClinic
jovani

rugje

• Media owner jovani
  • Datum plaatsing
gewicht nu 75 kilotjes... kom van 53 kilo af en train nu precies 2 jaartjes.
ziet er super uit! zeker voor 2 jaar training en van 53 naar 75 kilo is niet de makkelijkste weg om af te leggen!!

Hey gast, ziet er super uit!
Zou je je geheim kunnen vertellen? Ik zit namelijk aan de 57 nu, bij een lengte van 1.70. En dan bedoel ik niet ETEN! blabla maar graag wat uitgebreider. Vind je resultaat echt mooi!
Ga zo door !

Nog een lange weg te gaan (net zoals ik) maar al uitstekend bezig, armen lijken wel een minpuntje

K
Net fysiek man. Goede vooruitgang, dikke 8

vanwaar in godsnaam die 1 ??? goed op weg kerel, keep it up! een 8 maar om die 1 wat te compenseren een 10.

mn lengte is 1.76 en me armen vind ik ook inderdaad wat achterlopen op me rug.. maar me rug groeid gewoon veel sneller en dat terwijl ik me armen echt het hardst train van allemaal.

Voor de mense die het willen weten: Ik train bijna alleen maar met dumbels en halters herhaling rond de 6-10 en 4 sets.

Machines e.d. gebruik ik 1 keer in de 2 weken en dan nadat ik alle dumbell halter oefeningen heb gehad.. als ik machine of kabels gebruik ga ik hoog in herhalingen dus 10-15 herhalingen om lekker te branden

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
jovani
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.574
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 0 reviews