AndroidHealthClinic
REUS

Before & After (balans in voeding)

• Media owner REUS
  • Datum plaatsing
De eerste foto ken ik ergens van .. Al eens in een blad gestaan volgens mj .. Zo zie je dat goede bergeleiding erg belangrijk is ..

dit is wel een erg positieve wending .
mooie sport dat KT........hahahaha......
ik geef de hoogste score tot nu toe ooit gegeven.
aan jou de eer Reus.

Ben je nog van plan om meer massa te krijgen?
En t*ring wat een verschil!!!!!

Bedankt voor alle mooie reacties, top!

Tkroes: Ik ben zeker van plan meer massa erop te plakken, volgend jaar okt-nov staan de wedstrijden weer gepland en heb ik hopelijk 6-8 kg erbij op het podium met dan een totaal van ca 112kg.

Je gezicht is er ook op vooruit gegaan, men zou je niet meer herkennen op straat lijkt wel een ander persoon.

Was voor hem gewoon een beetje vet af trainen en klein beetje gewicht, foto iets vergroten andere foto iets verkleint, en lijlkt meteen super.

Spieren had hij al (als je goed kijkt) dusja.

vraag me alleen af waar die moedervlekjes op je buik gebleven zijn?

Een 7 geef ik

Beste Reus, een aantal vraagjes, want ik ben met hetzelfde bezig als jij zo ongeveer...

1. Hoe trainde je al op de linker foto?
2. At je gewoon 6 x per dag , gewoon alles wat je kon vinden ( eiwitten wel redelijk volgens patroon ) ?
3. Hoe lang ben je totaal bezig geweest met je bulk plan ?
4. Hoe lang duurde t voordat je het eraf had?
5. Wat heb je precies veranderd?

Ik ben nu een dik 24 % maar ik zie er qua betreft het dik zijn, beter uit dan jij op de foto, met 24 % ( alleen, weeg ik lang niet zo zwaar en ga lang niet zoveel overhouden, mocht ik nu besluiten te gaan cutten )

Verder een zeer nette prestatie, ga zo door !

Ben benieuwd REUS :) Succes met je wedstrijden, wens je het allerbeste! KLASSE MAN!

waarom zijn er toch altijd van die jaloerse klootzakken op het board.dit is echt een topprestatie reus en dit is echt voor vele een voorbeeld.

at supradym volgens mij zitten de sproeten onder een laagje bruiningsolie

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
REUS
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
14.694
Aantal reacties
50
Beoordeling