AndroidHealthClinic
L

Bicep

• Media owner Leash
  • Datum plaatsing
armen na 2 maandjes trainen. maar ben nog maar 15 jaar e ;) dus er is nog veel te doen

181 cm
73.5 kg
37 cm koud
Als dit waar is vindt ik dit echt een dikke 9, maar of ik het verhaal geloof?

Heb je misschien 5 jaar ringen of wat dan ook gedaan. Ik denk dat het gelul is dat je na 2 maanden trainen zo fysiek hebt en verder sporten als voetbal ofzo gedaan hebt, Kijk als je dan lang hebt zitten turnen of iets in die richting, is het al veel geloofwaardiger:P

Geloof mij, als dit menneke een full body foto plaats dan verbaast zeker de meerderheid er zich over hoe vertekend deze foto eigenlijk is.

Verdiep je eens wat meer in de foto mensen.. z'n rechterarm lijkt huge omdat die dicht bij de camera zit, z'n linkerarm daarentegen verklapt duidelijk dat het wel meevalt.

@topicstarter: je arm is verder prima hoor en zeker voor je leeftijd, een 7+

Volgens mij heb je daar geen gelijk equelsor... Als je kijkt naar de grote van de 'bal' op zijn rechterarm, dan is dat geen 2 maanden trainen, de manier waarop zijn biceps vanaf zijn onderarm als direct behoorlijk dik is, dat is niet een beginnersarm

Mensen mensen toch wat een gejank hier zeg. Dit is een bodybuilding site dat weten jullie toch wel he!. Ik ken mensen die zonder trainen groter zijn dan dit. Wat is dit 35/36cm met goede belichting. Ventje weegt krap 60kg ofzo. Nou als we daar allemaal jaloers op moeten zijn dan zit je echt op de verkeerde site.
@TS. Post eens een foto waar we echt wat mee kunnen.

hoow.. deze arm is maar 37 cm koud zene.. en ik weeg 73 kg. geloven jullie mij nu mss?

gasten, als er een foto geplaatst wordt dan is het om opbouwende commentaar te krijgen. Deze foto is duidelijk echt en de stats ook.
Dit is niet de eerste foto waar er een vloedgolf aan negatieve commentaar kom, mensen aub als je het niet gelooft ga dan weg en ga iets anders doen waar je wel aandacht krijgt voor dat soort onzin want het kan echt niemand schelen als je het niet geloofd.
Wat je hier kan zeggen is dat de biceps goed gebouwd lijkt te zijn, en dat als hij verder blijft trainen het wss een hele dikke biceps zal worden. Het is waar dat de foto redelijk goed getrokken is zodat hij dikker lijkt maar goed daar gaat het niet om. Kortom: goed bezig en blijven oefenen, leash!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Leash
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.101
Aantal reacties
52
Beoordeling
0,00 0 reviews