B B Bale 30 nov 2006 2 maanden? Well polish my nutsack and serve me knobcheese, want dat is bullshit.
L L Leash 30 nov 2006 GuyD: wrm is dat zo moeilijk te geloven? as ik train doe ik mijn uiterste best..
rat 30 nov 2006 ziet er goed uit maar in twee maanden kan niet dan moet je wel eerst een anderen sport hebben gedaan
sbozic 30 nov 2006 lijkt me heel sterk na 2 maanden al zoiets, misschien met een kuur ofzo maar naturel.... : /
lorso 30 nov 2006 Well polish my nutsack and serve me knobcheese, want dat is bullshit. very true maar ziet wel goed uit
Well polish my nutsack and serve me knobcheese, want dat is bullshit. very true maar ziet wel goed uit
zjivago 30 nov 2006 Damn, 2 maanden trainen en dan al zo'n rug + biceps? Je hebt een stel geweldige genen... Post eens je poten.
Damn, 2 maanden trainen en dan al zo'n rug + biceps? Je hebt een stel geweldige genen... Post eens je poten.
guardian 30 nov 2006 Bij de vorige foto zag je er een stuk minder massief uit imo. Dit is echt masterlijk als het waar is.
Bij de vorige foto zag je er een stuk minder massief uit imo. Dit is echt masterlijk als het waar is.
L L Leash 30 nov 2006 ik denk gewoon dat ik heel veel geluk heb dat mijn spieren zo snel ontwikkelen.. maar dit is echt na 2 maanden genomen
ik denk gewoon dat ik heel veel geluk heb dat mijn spieren zo snel ontwikkelen.. maar dit is echt na 2 maanden genomen
bart82 30 nov 2006 2 maanden? Die biceps wilde ik miss nog net aannemen maar dit!?! Mag ik dan weten hoeveel kg je bent bijgekomen in die 2 maanden?
2 maanden? Die biceps wilde ik miss nog net aannemen maar dit!?! Mag ik dan weten hoeveel kg je bent bijgekomen in die 2 maanden?