Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je lijkt een hoop in vet% gestegen te zijn vergeleken met ej vorige fotos terwijl jezelf anders beweert. Post eens een betere foto zodat we kunnen vergelijken.
Hey ouwe, je streeft weer naar je oude gewicht gek!
Haha nette massa, maar de spiermassa blijft toch ondergesneeuwd door het hoge BF%. Keep up the good work!
Vind je UltraX ?? Welke punten geef je dan aan iemand zoals Suyker, zijn foto's zijn volgens mij echt een 8 en meer waard.
Dit is vriendjespolitiek in mijn ogen, o, we zullen hem een 8 geven de sukkelaar...
Ik snap ook niet zo goed hoe iedereen kan beweren dat dit bruut word als hij droog staat. Daar kan je nog helemaal niks over zeggen. Met dit vet% kan je zeer moeilijke shape beoordelen en of hij compleet is. Voor zelfde geld blijft er kwa massa niks over. Ik zie ook het nut niet van zo extreem bulken. Als je keihard aan de AAS zit kan ik me voorstellen dat je extreem bulkt maar als natural is het gewoon onverstandig.
Mehehe, wat een foto, je blijft lachen met die Roxxe he..
Ik kan er weinig op zien behalve dat je veel massa hebt maar daar is ook alles mee gezegd. Heb je niets beters om te laten zien?