MuscleMeat
roxxe

sexy beast

• Media owner roxxe
  • Datum plaatsing
ff pic genomen, be gentle ;)
Flinke bicep...nee tricep.... of is het nu schouder??? Kan het verschil niet zien ;)

Keep it up!

ziet er top uit en erg groot .

niet te vlug willen cutten , langzaamaan met veel massabehoudt
een kutdroog ventje wordt je toch nooit .

Succes met cutten, gaat je wel weer een jaartje minimaal kosten :P

Je lijkt een hoop in vet% gestegen te zijn vergeleken met ej vorige fotos terwijl jezelf anders beweert. Post eens een betere foto zodat we kunnen vergelijken.

je bent een behoorlijke knaap..:D probeer alleen je BF% iets beter onder controle te krijgen..dan komen je vormen veel beter tot zn recht!!

Hey ouwe, je streeft weer naar je oude gewicht gek!
Haha nette massa, maar de spiermassa blijft toch ondergesneeuwd door het hoge BF%. Keep up the good work!

sorry maar je moet echt dringend gaan cutten zo hoog bf als dit is niet eens gezond.

Oei, meneer geeft negatieve karma omdat ik zijne sexy foto met een 1 beoordeel. Aint life hard....

Vind je het gek dat hij je negatieve karma geeft, zwak om een een te geven als dit een 7-8 waard is. Ik denk jaloerzie.

Voor mij is dit een 7.5, wel echt tijd om te gaan cutten.

Vind je UltraX ?? Welke punten geef je dan aan iemand zoals Suyker, zijn foto's zijn volgens mij echt een 8 en meer waard.
Dit is vriendjespolitiek in mijn ogen, o, we zullen hem een 8 geven de sukkelaar...

Ik snap ook niet zo goed hoe iedereen kan beweren dat dit bruut word als hij droog staat. Daar kan je nog helemaal niks over zeggen. Met dit vet% kan je zeer moeilijke shape beoordelen en of hij compleet is. Voor zelfde geld blijft er kwa massa niks over. Ik zie ook het nut niet van zo extreem bulken. Als je keihard aan de AAS zit kan ik me voorstellen dat je extreem bulkt maar als natural is het gewoon onverstandig.

Mehehe, wat een foto, je blijft lachen met die Roxxe he..
Ik kan er weinig op zien behalve dat je veel massa hebt maar daar is ook alles mee gezegd. Heb je niets beters om te laten zien?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
roxxe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.270
Aantal reacties
70
Beoordeling
1,00 1 reviews