AndroidHealthClinic
roxxe

sexy beast

• Media owner roxxe
  • Datum plaatsing
ff pic genomen, be gentle ;)
Roxxe ga in godsnaam cutten, want je stevent weer op een gewicht af als in 2003 141 kg. Je zit er niet zoveel meer vanaf.
Weg met dat vet en tover the real Roxxe tevoorschijn!!

Ik ben blij dat sommige mensen nog eerlijk zijn.
Opmerkingen als: "flinke massa maar er kan nog wel wat vet af" slaan natuurlijk nergens op.
Als ectootjes belachelijk mogen worden gemaakt dan mag men hier ook eerlijk zijn:

Roxxe, je bent gewoon vet en moet dringend gaan cutten.

wtf lopen hier voor een stelletje bitches? "haha dikz*k" iemand post hier foto's en vraagt om kritiek dan ga je toch niet zo'n opmerking plaatsen, ga terug naar groep 5 ofzo...

Ontopic: Groot maar met een hoog vet, ik heb zelf op 18% gezeten en ik kan je verzekeren dat dit wss boven de 20% is, ga lekker cutten, als het meeste vet er eenmaal af is zal het makkelijker zijn droog te blijven, succes!

Massa genoeg, maar eerlijk gezegd vind ik je vorige foto's beter ( of de foto is gewoon beroerd genomen). Cutten lijkt me verstandig. Wel een 8 want er zit heel wat spieren onder het laagje vet

Ik wou eigenlijk een grapje maken maar daar zie ik maar vanaf na al die kinderachtige reacties. Er zit duidelijk veel massa aan je botten maar 't wordt tijd om het vet te verliezen. Je bent toch geen powerlifter.

goede before pic maar post het beter als je een jaar traint ofzo dan kan je deze foto vergelijken met de foto na een jaar trainen

Raar dat mensen 8en geven en zelfs een 10, slaat toch nergens op. Je kan niet eens zien of er wat onder zit, veelste hoog vet%, nergens voor nodig om zo te worden. Voor wat ik hier kan zien gewoon een 5 voor de moeite die je doet.
Me pa is dik, als ik die online zet geven jullie 'm ook een 8 ofzo?

Wat een totale flauwekul zeg weer hier. Hij heeft waarschijnlijk aardig wat massa gepakt, alleen zijn BF is te hoog nu. Beginnen met cutten, je hebt een beetje te hard gebulkt.

Gaat wel goed komen hoor.

waar zien jullie allemaal massa ? ik zie alleen maar vet en vocht. sorry als de waarheid kwetst maar zo is het nu eenmaal. je tiet hangt bijna onder je oksel man :S ga maar eens dringend de cut in . je mag me nu best negatieve karma geven hoor , ik zeg enkel de waarheid ... 5 voor de moeite

Alleen jammer dat hij hier geen negatieve karma kan geven, dat hij zich moet verlagen door in andere topics dit te doen.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
roxxe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.274
Aantal reacties
70
Beoordeling
1,00 1 reviews