Fitness Seller
M

nieuwe foto

• Media owner metal_chris
  • Datum plaatsing
1.80m
88kg
4 serieuze trainingsjaren
19jaar
geen supplementen

antwoorden op reacties:

ik heb half jaar geleden 2 potten No-Xplode gepakt dat werkte goed maar ik vond het te duur worden. Dus ik pak nu al eigenlijk 4maanden niets meer, gewoon goed eten en hard trainen that`s all, nog nooit verder iets gebruikt.
biceps is 43,8 dus kijk maar of je dat klein of groot vindt.
Uiteraard Arnie fan:D welke BB niet;)
netjes hoor, maar idd mag best wel glimlachen.. je hebt er hard voor gewerkt.. Keep up the good work and stay natural alap.. Good luck mad..

mooi fysiek, alles goed in verhouding zo te zien en heel goed voor je leeftijd. daarom een 10:)

Ten eerste goed fysiek zonder die t*ring anabolen waar je tog 20 jaar eerder van dood gaat!

Eeen aantal reacties hiervoor zegt iemand dat hij wel supps heeft gebruikt maar dath ij het tog wel goed vind wat je hebt bereikt.

Supplementen (natuurlijke) hebben alleeen een aanvulling, en naar mijn mening geen toevoegende waarde invergelijking met "normaal voedsel"(hoe jullie het noemen) . In supps zit precies hetzelfde als in gewone voeding( bijv eiwitte shakes, en creatine in vlees), welliswaar met de juiste doseringen etc etc.

Kortom, voedingsupplementen zijn gewoon makkelijk als je een druk leven hebt en niet altijd uitgebreid een maaltijd weg kan slokken.

Misschien toch ook dat NoXplode maar eens proberen ... hoor er toch wel veel goede verhalen over :) Hij gaat goed maatje !!!!!

ziet er netjes uit kerel .

trainen eten en slapen dat is waar het om draait

dude, je hoeft me niet zo eng aan te kijken hoor als je in Herten gaat trainen :P.

http://members.lycos.nl/lerionel02/Bodybuilding/phl.jpg

echt toevallig... heb dezelfde foto.. en ik had jou foto nog nooit gezien..
20jr 180m 91kg

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
metal_chris
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
17.362
Aantal reacties
54
Beoordeling