Sephirothsnake 27 dec 2006 cool. Strongman wedstrijden hebben me altijd geboeid. Wat is hier belangrijk? Onderrug, benen en grip?
cool. Strongman wedstrijden hebben me altijd geboeid. Wat is hier belangrijk? Onderrug, benen en grip?
iron devoted 27 dec 2006 hoeveel kg pak je op de "gewone"deadlift dan?met die oefening valt het nog het meeste te vergelijken lijkt mij??
hoeveel kg pak je op de "gewone"deadlift dan?met die oefening valt het nog het meeste te vergelijken lijkt mij??
M M madeinnl 28 dec 2006 denk aan de houding zak meer door de benen (houd de deathlift in acht) is maar een tip maar je moet ook naar je lichaam luisteren
denk aan de houding zak meer door de benen (houd de deathlift in acht) is maar een tip maar je moet ook naar je lichaam luisteren
marcelbriggs 28 dec 2006 bedankt voor de hoge beoordeling @ iron devoted jah je kunt het wel een beetje vergelijken, maar ik flip deze band toch nog 4 keer terwijl ik met deadlift niet al te sterk ben
bedankt voor de hoge beoordeling @ iron devoted jah je kunt het wel een beetje vergelijken, maar ik flip deze band toch nog 4 keer terwijl ik met deadlift niet al te sterk ben