AndroidHealthClinic
Hala Madrid

PICT0032

Ik ben 1m76 en weeg 65 kg. Ik ben ongeveer een jaar aan het trainen maar ik kan wel maar 1 keer per week naar de sportschool.
(Ik heb nog 2 andere foto's staan, maar ik kan blijkbaar maar 1'tje per dag posten.)

Ik kom echt niet gemakkelijk bij. Ik kom van 60 kg vorig jaar en moet daarvoor zeer hard werken maar dat wil ik ook doen.

Mijn doel volgend jaar:
Gewicht op 75 kg brengen
Bankdrukken: 100 kg (gisteren 1 keer 80 kg kunnen drukken)
Kun je ook een foto posten die van verder genomen is?
Ik zie namelijk niet veel...
Schouders lijken me goed, rest (nog) niet echt

Succes man, die doelstellingen zul je wel halen

rare foto... zou evengoed kunnen dat je je arm tegen je lijf duwt, dus echt niet te beoordelen!

Heb de foto veranderd in deze. Reageer maar, ik weet wel dat ik nog niet zoveel massa heb, maar ik doe mij best. (Ik ben 18 jaar).

Grs Sam

ja man,als je maar 1 keer per week kan gaan trainen kan je niet verwachten dat je even goed bijkomt als andere personene die 4 of 5 keer per week gaan.

het zal dus volledig van je voeding afhangen of je bijkomt of niet.

Ik train 1 keer in de sportschool: biceps, rug en benen. (de vrijdag)
Maar ik doe dan wel mijn triceps op maandag en schouders en buik op woensdag thuis. Met halters.

Omdat je tricpes en schouders ook hard kan trainen met halters.

Grs Sam
dank u voor de reacties

1 x in de week is idd te weinig.. heb je het zo druk dat je niet ergen nog een keer wat tijd kan vrijmaken?

Ja, ik studeer nog en ik heb de dinsdag en donderdag avond training en de zondag match.
Ik ga de vrijdag naar de fitness. En de maandag train in dan mijn triceps thuis en de woensdag mijn buikspieren en schouders thuis.

als het voetbaltraining is doe je wel 2 moeielijke dingen voetbal en fitness.
dit combineert totaal niet en zal het je als ecto nog moeilijker maken om bij te komen. beste zou zijn om te stoppen met dat stomme voetbal :D, lichaam is alles dat telt ;).

ik zit met hetzelfde probleem maar met een goede voeding is bij mij alles wel veel sneller gegaan en kwam ik wel massa bij

succes want ziet er zeker niet slecht uit!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Hala Madrid
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.696
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 0 reviews