AndroidHealthClinic
Arms

Uit de bulk.... Klaar voor de strijd!!!

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
Dit jaar weer een paar kilotjes zwaarder :P
Zal het genoeg zijn voor een titeltje???
ja zo kan iedereen het wel halen met een beetje sterioden..anabolen en troep erin en trainen gewoon zielig vandaar deze 1 je bent een schande voor hele natural bodybuilding wereld je verpest het imago ...

hey ronnie doe het na dan!!!! je weet niet wat BB in houd vriend, deze jongen leeft voor die sport...dus niet lulle ok...

met een beetje geluk en wat minder spuiten kanje de 50 miss nog hale man pff trieste shit man je verpest het voor de 'natuurlijke'bodybuilders!

@maikel91 ;
Doe ff normaal man , deze jongen heeft hier keihard voor gewerkt en heeft een fysiek wat jij zo te horen nooit van z'n leven gaat halen , OOK NIET MET.
Het gaat hier om de inspanning die mensen moeten leveren , en geloof mij MET moet je net zoveel inspanning leveren als ZONDER om mee te kunnen draaien in de top .

Ook Natural BB-ers hebben hier respect voor omdat ze weten wat voor doorzettings vermogen het nodig heeft , net zoals "wij" ook respect hebben voor de naturals en niet gaan zeggen "sjonge jonge wat zijn jullie klein" NEE beide takken vereisen super veel doorzettings vermogen en wilskracht !!!!!

Iemand zoals jij die zo'n reactie plaatst geeft dus duidelijk te kennen dat ie totaal niet weet waar hij over praat en beschikt over een doorzettings vermogen van NUL !

Zo das eruit pffff, on-topic; Super prestatie jongen !! keep it up !!

Ziet er zeer nice uit anabolen of niet is zeker hard voor gewerkt !
Maar is dit eigelijk wel mogelijk zonder kuren ? :S

super werk bro
Enne gasten die hier negatoef op reageren moeten gewoon niet op dit forum zijn, dan ben je zelf een schande voor de bodybuilding als je hieer geen begrrip voor hebt

Zeer goed fysiek.Ga voor die titel Jonathan.

En aan de mensen die negatief reageren jullie begrijpen het niet.
Spuit in je reet geeft geen garantie op dit zeker NIET.Is veel meer voor nodig!!!!Dus Alle respect.

Je krijgt van mij een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering.

Nog steeds niet kunnen lezen of het naturel is of niet. Maar met of zonder spuit blijf ik het indrukwekkend vinden. Geef een 10. Simpelweg omdat ik dit nooit zou kunnen halen.
Commentaar op as gebruik is zo dom. Alsof iedereen die epo gebruikt maar ff de tour uit rijd. VERGEET HET!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
49.202
Aantal reacties
156
Beoordeling
5,00 2 reviews