XXL Nutrition
5

Side Chest

• Media owner 50 Dollar
  • Datum plaatsing
Ik dacht dat 50 dollar in een kuur zat (groeispurt in korte periode), vergeleken met zijn vorige foto's zou hij het dus wel kunnen zijn.

In ieder geval stevige arm!

Ja heb pm gestuurd en verteld me nu net dat hij dus 2 accounts heeft op AR en met beide post hij. Lekker handig dus.

Zo krijg je natuurlijk wel verwarring.

Nou sorry hoor...jij veroorzaakt nu verwarring purple. Als je nu eerst had gewacht tot je een pm terug had schat...voor degene die nu denken waarom heeft hij 2 accounts? Met PM kan ik me op een of andere stomme reden niet inloggen op AR. Maar ik ben zo netjes geweest dit direct aan Glenn te melden dus niet dat jullie denken dat ik een nepperd ben!

{W}esley: Ik zou zeggen ga zelf eens kuren kijke hoe ver je komt. Typisch eentje die denkt de spuit erin en lekker snel breed worden. Ik heb pas 1 serieus kuurtje gehad (de eerst van 4 weken heb ik niks van over gehouden wegens zware schouderblessure) daar ben ik nu net mee klaar. Ik ga nu zorgen dat ik alles vast kan houden en dan lekker droog trainen. Dan kan ik over een half jaartje oid weer een net massa kuurtje doen. Ik heb tot nu toe geen wedstrijdambies dus ik hoef niet kuur na kuur te doen.

precies...maarja komt ie wel achter als hij zelf ooit een keer gaat kuren. 2 jaar en 8 maanden terug was ik niet eens 60kg. ga maar na hoe hard ik heb getraind, gegeten en gerust. sorry maar vind het altijd jammer als iemand alleen naar het kuren kijkt en niet naar de rest....

Het was niet mijn bedoeling verwarring te veroorzaken natuurlijk.

maar ja vond het gewoon vreemd en heb dat gelijk gezegd hier en misshcien had ik beter eerst een pm kunnen sturen. maar ik heb nadat ik hoorde van jou dat jij het ook was dat ook gelijk gepost hier. dat het dus gewoon wel klopte.

Mijn excuus hiervoor.

whahaha

Maar tgaat mij erom
je lijkt nog naturel man

kijk die borst ? had je MAKKELIJK (als je iig discipline had gehad) naturel kunne bereiken ...

en 19 jaar ,, tja ...

en btw ik ken zat mense die kuren ,maar die gaan iig eerst naturel door totdat ze zoiets hebbe bereikt... .

ben wel benieuwd dan toen je begon met kuren , hoe je er toen uitzag

ging het allemaal te langzaam ofniet :)

nee, i know, maar. vind gewoon dta ie dit makkelijk naturel had kunne behale..

en waarom al kure met 19 jaar jong?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
50 Dollar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.889
Aantal reacties
93
Beoordeling