Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wou net zeggen...mn borst is mn sterkste punt. Goed dat jij ff kan zien dat ik dat MAKKELIJK naturel had kunnen bereiken. Het is dat je nog zo jong bent en nergens wat vanaf weet.....
Ja ik snap het ook niet....ik probeer er geen aand8 aan te besteden maar toch wordt ik para als iemand zo makkelijk erover praat. Vooral als ik zijn fysiek bekijk. Trekt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan en ben al behoorlijk agressief de laatste tijd hehe. Maar iig bedankt dat sommige wel inzien dat het veel moeite kost (ook met AS wesley).....
Gaat het alleen om het gewicht? Je mag best trots zijn op die kilo's maar zelfs als jij 110-120 weegt zal je niet eens een fysiek hebben wat sommige hier al hebben met 85-90kg. Genen zijn ook zeer belangrijk kerel....
nee gaat me niet om mijn gewicht,, gaat erom dat je me uitlacht..
je moest is weten hoe ik er anderhalf jaar geleden bij liep ..mja.
zelf ben ik ook niet de grooste, maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd.
gaf alleen kritiek , wat je blijkbaar niet kon hebben?
of moet je daar per se groter voor zijn ?
Hou nou serieus op man....je zegt kijk die borst...had je MAKKELIJK naturel kunnen halen. Dan ben ik naar je foto's gaan kijken en schoot ik toch echt in de lach. Jij zal dit lichaam niet eens bereiken al train je 15 jaar. Maar ik voel me nu bijna een klein kind door dat onnozel gedoe van jou. Dus aub nu niet meer reageren in topics van mij.
wesley kap is te zeuren over dat gekuur... sjonge jonge, we weten je stand punt nu wel hoor... tesalnietemin super goed armen & schouders... ben wel benieuwt naar andere foto's
50 dollar nix an trekke van die jankert!!dis gewoon goed ookal heb je al een keer gekuurd!denk niet dat wesley dit behaald met de zelfde kuur!
keep it up!!!
Ik heb altijd al gevonden dat 50dollar een geweldgi lichaam heeft. Ik denk dat jij dan ook de genen voor hebt. Wat Wesley(probeert) te zeggen is dat hij het vroeg vind, en dat je er naturel eerst wat meer uit zou moeten halen. Maar dat is persoonlijke keuze. En iedereen op deze forum is wel slim genoeg(hoop ik) om te weten dat het met een spuit niet allemaal geregeld word!
Oftewel mooi resultaat 50
ga zo door, en we kijken al uit naar je volgende foto's