Fitness Seller
5

Side Chest

• Media owner 50 Dollar
  • Datum plaatsing
Ik wou net zeggen...mn borst is mn sterkste punt. Goed dat jij ff kan zien dat ik dat MAKKELIJK naturel had kunnen bereiken. Het is dat je nog zo jong bent en nergens wat vanaf weet.....

whahah :roflol:

wie is hier de kleuter die met 19 begint te kure..

ook nogal kinderachtig dat je gelijk zo gaat reageren he..
of kan je niet tegen kritiek?

''het is dat je nog zo jong bent''

och jee.. hij is ook 2 jaartjes ouder hoor

Ik begrijp die kritiek niet wesley? je ziet weinig van dti soort fysieken voorbij komen hier...

Die Wesley loopt altijd te janken als iemand kuurt of gekuurd heeft dus besteed er maar gewoon geen aandacht aan...

Nou ff serieus..ik heb je gallerij bekeken en nu moet ik toch wel erg hard lachen om je opmerkingen haha.

nou :) oke

ben van februari dit jaar , 54 kilo
naar 93 gegaan nu

mag je om lagge, ben er zelf wel trots op

Ja ik snap het ook niet....ik probeer er geen aand8 aan te besteden maar toch wordt ik para als iemand zo makkelijk erover praat. Vooral als ik zijn fysiek bekijk. Trekt me gewoon het bloed onder de nagels vandaan en ben al behoorlijk agressief de laatste tijd hehe. Maar iig bedankt dat sommige wel inzien dat het veel moeite kost (ook met AS wesley).....

dat zal best ...

maar vind het gewoon zonde dat je op zulke vroege leeftijd ben gaan kuren ?
waarom eigenlijk?

Gaat het alleen om het gewicht? Je mag best trots zijn op die kilo's maar zelfs als jij 110-120 weegt zal je niet eens een fysiek hebben wat sommige hier al hebben met 85-90kg. Genen zijn ook zeer belangrijk kerel....

nee gaat me niet om mijn gewicht,, gaat erom dat je me uitlacht..
je moest is weten hoe ik er anderhalf jaar geleden bij liep ..mja.

zelf ben ik ook niet de grooste, maar dat heb ik ook helemaal niet gezegd.
gaf alleen kritiek , wat je blijkbaar niet kon hebben?
of moet je daar per se groter voor zijn ?

Hou nou serieus op man....je zegt kijk die borst...had je MAKKELIJK naturel kunnen halen. Dan ben ik naar je foto's gaan kijken en schoot ik toch echt in de lach. Jij zal dit lichaam niet eens bereiken al train je 15 jaar. Maar ik voel me nu bijna een klein kind door dat onnozel gedoe van jou. Dus aub nu niet meer reageren in topics van mij.

wie zegt dat ik dat wil bereiken ?
en we zulle nog wel eens zien .. meer zeg ik niet...

wesley kap is te zeuren over dat gekuur... sjonge jonge, we weten je stand punt nu wel hoor... tesalnietemin super goed armen & schouders... ben wel benieuwt naar andere foto's

Ik zal binnekort wel eens mn digi camera meenemen naar de gym...daar heb je echt mooie belichting dan zul je ook nette foto's krijgen.

50 dollar nix an trekke van die jankert!!dis gewoon goed ookal heb je al een keer gekuurd!denk niet dat wesley dit behaald met de zelfde kuur!
keep it up!!!

Ik heb altijd al gevonden dat 50dollar een geweldgi lichaam heeft. Ik denk dat jij dan ook de genen voor hebt. Wat Wesley(probeert) te zeggen is dat hij het vroeg vind, en dat je er naturel eerst wat meer uit zou moeten halen. Maar dat is persoonlijke keuze. En iedereen op deze forum is wel slim genoeg(hoop ik) om te weten dat het met een spuit niet allemaal geregeld word!

Oftewel mooi resultaat 50 ;)

ga zo door, en we kijken al uit naar je volgende foto's

9!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
50 Dollar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.889
Aantal reacties