AndroidHealthClinic
5

Side Chest

• Media owner 50 Dollar
  • Datum plaatsing
@ wesley : SHUT THE **** up girl

50 dollar , danm goed bezig man, kzou toch zegge dat je delts je sterkste punt zijn.
en ik dacht gelezen te hebben dat je overlaatst 86 woog, heb je 10kg gepakt dan de laatste tijd?

klopt beastn1...ben ongeveer precies 10kg bijgekomen en heb zover ik kan zien in de spiegel bijna hetzelfde vet% kunnen behouden. nu zorgen dat ik het ook vast kan blijven houden....gewoon kcal iets omhoog en dan moet dat wel lukken:)

kben ook bezig met massa vasthouden, ff een dipje door griep gehad , maar lukt wel, tis alleen lastig voor mense met een van nature laag vet% om massa te behouden.

heb je gelijk in...maar de meeste vallen terug omdat ze na de kuur niet goed blijven eten (en trainen). die paar weken na de kuur is het belangrijkste. je MOET dan gewoon goed (zelfs nog beter als tijdens de kuur) blijven eten wil je alles behouden.

jammer van de foto, de arm ziet er heel goed uit, borst redelijk, maar de rest lijkt bijna ongetraind.
je moet iemand een keer foto's laten nemen voor een goede beoordeling.
of doe gewoon zoals mij, maak foto's met je webcam haha

PreludE ik begrijp je ff niet? Je wilt dus zeggen dat mn schouder, traps, rug en benen ongetraind zijn of ...? Waar jij die ziet is me een raadsel maar ok:)

Heel netjes. Vooral op die leeftijd. Mooie schouders en dikke arm. :)

Begrijp wesley wel klein beetje. Naturel had je er meer uit kunnen halen alvorens je ging kuren.

Tuurlijk...had er zker meer uit kunnen halen. Was naturel ook al 86kg alleen met een hoger bf. Maarja dat is toch niet terug te draaien en weet zelf ook wel dat ik misschien wat langer had moeten wachten. Kvind het alleen echt nutteloos om dat steeds te horen, aangezien ik het zelf nu onderhand ook wel weet:)

Heel netjes, alleen nu nog even een front relaxed om te vergelijken met je andere foto.

En Wesley moet niet zeiken, borst is huge, dat zie je er makkelijk van af!

Daan

50 dollar zei:
precies...maarja komt ie wel achter als hij zelf ooit een keer gaat kuren. 2 jaar en 8 maanden terug was ik niet eens 60kg. ga maar na hoe hard ik heb getraind, gegeten en gerust. sorry maar vind het altijd jammer als iemand alleen naar het kuren kijkt en niet naar de rest....

Idd man, waanzinnig veel respect, in die arm zijn vele uren hard werken, eten en rusten ingekropen. Vet veel respect kerel, je hebt echt een heel erg goed fysiek, sekers bij de besten van die board. Hopelijk post je snel wat pose foto's, ik kijk er alvast heel erg naar uit!. En mense die zagen over AAS hoef je u niet laten raken, het is ieder zen eigen keuze, en een goeje fysiek vergt werk, met of zonder AAS. dikke 10

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
50 Dollar
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.889
Aantal reacties
93
Beoordeling
0,00 0 reviews