Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben 1.93 lang ben begonnen bij 79 kg , heb nu een nieuwe programma. foto's zijn van midden januari doe niet zoveel aan massa i.v.m andere sporten zoals klimmen en mountainbiken
ik eet zoveel als ik kan maar heb weinig resultaat ben ongeveer sinds dat ik begonnen ben 10 kg toegenomen maar je kunt het nergens zien. ze zeggen dat ik een te snelle methabolisme heb
Kan best dat je 1 jaar traint, maar niet op het gebied van muscle builder, althans als doelstelling. Hoewel je met klimmen denk ik ook wel weer kracht nodig hebt. Voor en mountainbiker wel weer een goed lichaam.
Ga je toch voor meer massa? Eten en zwaarder trainen
@mammoth.. zwaardere botten is bullshit. fabeltje. @ topic starter.. als je zoveel eet, post even je voedings schema!? misschien kunnen we je daar mee helpen. Veel mensen denken dat ze veel eten in het begin... maar dat blijkt dan allemaal mee te vallen.