XXL Nutrition
DjcOnBass

Spierballetje

• Media owner DjcOnBass
  • Datum plaatsing
Ik ben nu een maand niet gaan trainen ( beetje )
omdat ik geen geld voor de sportschool had.

maar ben wel heel wat gaan eten.
probeer toch te gaan trainen kerel. En stel een goed voedings schema op.. want volgens mij eet je veelste weinig! Succes.

mmm duidelijke geval van 100% ecto.. mja niets aan te doen

succes met eten:)

@mahan: hup stempel op zijn kop

nee jong je 'spierballetje' moet je nog niet showen want het trekt op nix, goed eten en hard trainen en dan komt dat inorde

Je zegt dat je heel wat gaan eten bent? Wat dan? ik geloof er namelijk niets van. En waarom geen geld voor de sportschool? Stel je prioriteiten eens.
Kijk maar hoe onserieuze antwoorden je krijgt, werk nu eens keihard aan je fysiek, tenzij je gewoon niet wilt natuurlijk.

kom kom, laten we elaar een beeetje helpen

6 keer eten op een dag [gedoseerd]
train iedere keer zwaar doch niet langer dan een uur
rust iets langer dan normaal tussen de sets maar ga maximaal
per set 6 of 8 reps......zeker niet meer
3 krachtoefeningen per spiergroep

neem eens een kijkje in de sectie : topic van de week/ eigen artikelen en dan bij de eigen artikelen staat een topic genaamd : Het voedingsplan voor gewichtstoename. Ik kan em vreemd genoeg niet kopieren en plakken hier.

Ik denkk dat in dit geval goed eten nog belangrijker is dan trainen, dus gewoon zoveel vreten als je kan en gewoon gaan trainen. Al heb je geen geld, ik neem aan dat je ouders dan wel een keertje wil betalen of voorschieten. Laat geld geen reden zijn dat je niet gaat trainen!!

DjcOnBass, leuk dat je een beginfoto heb geplaatst. Zoals je zelf kan zien trekt het nog op niets. Ook ik ben zo begonnen, iedereen is klein begonnen. Helaas wij wat magerder dan de anderen, maar je bent hier niet voor niets!
Als je mijn gallerij ziet, heb ik ook een foto van het begin, en na 7 maanden. Opzich leuke progressie!
Maar dit is niet gegaan zonder hulp van de jongens hier wat betreft voeding en training. Heb je een voedingsschema? Post die eens in de voedingssectie.
Laat je niet ontmoedigen door de reacties dat je graatjemager bent, dat ben je, maar zie het als een aanmoediging harder te trainen! Eten en trainen... ik ben op iets langer dan een jaar 14 kg aangekomen, dat moet jou ook lukken.
Lezen, vragen en leren...suc6!

Succes met trainen kerel. Stel een goed dieet samen, ga lekker trainen dan komt het helemaal goed.

waarschijnlijk 15/16 jaar oud? toen zag ik er zo uit, maar dan wat meer spek.

Kerel succes met je voeding en training, vreet! zoveel als je kan en veel stilzitten

Loop die gozer niet zo af tezeiken man, hij durft temiminste een foto te posten!!!!!!!!
Kerel luister,ga eerst een fatsoenlijk training programma opzetten, daarna geen dieet wat sommigen aanraden maar vreten god***domme als een fucking animal!!!!!!
Daarna ga je naar de winkel en koop eeen dikke bus eiwitten en een dikke pot creatine.
ZO en nu ga je een jaar bezig vanaf nu en en post jij een foto over een jaartje weer, en geloof mij dan zie je verschil klaar, en niet over een maand denke van pfff zie nog niks wacht maar dude!
Succes met trainen en ga lekker aanwezig zijn op het forum....groetjes

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DjcOnBass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
10.043
Aantal reacties
54
Beoordeling