MuscleMeat
erwin280

1 maand trainen

• Media owner erwin280
  • Datum plaatsing
hier na een maandje trainen. ik train nu nog alleen met dumbels maar binnekort halters en drukbank aanschaffen en eetschema enz. maken.
Gaat goed komen, zoals iedereen zegt: hard trainen en (vooral) veel eten! Als je t dan ook nog een tijdje volhoudt is natuurlijk mooi ;)

Waarom moet iedereen ze Bjorn Borg boxer uit ze broek laten komen. Heb je dan meer status?

De broek altijd op half 7 :roflol: , vreet vreet vreet doe je broek normaal aan, dan komt er misschien een beoordeling.

veel suc6 bro, motivatie en doorzetting zullen je een eind op weg helpen...

Voor je lijf zou ik een erg laag cijfer geven, maar omdat je goede inzet hebt zal ik mn cijfer besparen ^^

ga iig beter eten, en trek de boxer niet tot je navel, straks wordt je nog geassocieerd met braxz en kemmy :p

Veel succes met trainen, en vooral met eten! :thumb: zet em op!

braxz en kemmy whahahha ey kerel eetsmakelijk eet eet ijzer ijzer slaap slaap!

hoe oud ben je trouwens?

Je lichaam doet me denken aan dat van mij 2,5 jaar terug. Goede kledingsmaak heb je in iedergeval (mooie broek). Bjorn Borg Boxers zijn gewoon cool.

Maarja genoeg over kleding het gaat om het tenslotte om je lichaam.

Zorg dat je een fatsoenlijk trainingsschema weet te bemachtigen , daar kunnen mensen op het forum hierbij wel helpen.

En flink eten ! Aangezien je nu nog mager bent mag je alles naar binnen stampen dus veel hamburgers,frikandellen en zo kan geen kwaad. Het is helemaal niet erg als je wat vet bijkomt dat is alleen maar goed. Want met een iets hoger vetpercentage maak je makkelijker spier aan.

Veel vlees en zuivelproducten.

Je hebt een goede instelling en probeer het trainen vol te houden ! Sommige mensen geven op na 2-3 maanden. Als je eenmaal door hebt hoe lekker het is om te trainen en hoe goed je je daarbij voelt , wordt het trainen nog beter en beter en op een gegeven moment ben je een jaar verder en zie je dat je lichaam echt flink aan het ontwikkelen is.

Trainen is gewoon geweldig. Veel succes kerel !

ETEN,ETEN,ETEN,ETEN,ETEN,ETEN,EN NOG MEEEEEEEEER ETEN!!!

prop je elk uur stampvol kerel das wss de enige manier waarop jij vlug gewicht zal bijkomen

ETEEEEEEEEEN!

Je hebt de bottenstructuur ervoor, nu nog spieren eraan. Hard eten en trainen, dan gaat het vast lukken!

hehe (bijna) iedereen heeft toch een bottenstructuur om te gaan bodybuilden?

Maaruh idd om de 2 uren dikke maaltijden naar binnen werken!
Dan komen de kilootje vanzelf ;)

bedankt voor de reacties zowel negatief of positief. Ik ben al meer aan het eten maar het is nooit genoeg natuurlijk. Heb intussen een 2e foto neergezet. over 4 maand ofsow zet ik hier weer foto's neer van de vooruitgang. Ik ben trouwens 17. Heb hiervoor steeds gejojo't met trainen maar ik train nu al bijna weer anderhalf maand en het begint nu verslavend te worden. heerlijk die zware oefeningen. ecto of niet breed zal ik worden.

jovani ik heb je foto's bekeken en ik hoop dat ik ook zo goed vooruit ga.

K
Wanneer je maag vol schijnt te zitten moet je dooreten.
Op dat moment zal je maag beginnen met uitrekken en kan je na loop van tijd gemakkelijker meer eten. Maar begin rustig aan en bouw het geleidelijk op anders hou je het niet vol.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
erwin280
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.114
Aantal reacties
40
Beoordeling
1,00 1 reviews