AndroidHealthClinic
K

Foto_312

• Media owner Karll2
  • Datum plaatsing
14jaar
2jaar trainen
Gewoon eten waar ik goesting in heb en om de twee dagen half uurtje trainen dit 2jaar lang
vanaf nu ga ik veel meer trainen en op voeding letten(ben al 1week bezig :) en het gaat goed moet ik zeggen)
Ik doe veel aan sport (vooral voetbal)
ik ben 1m65
54Kg
Ik post binnen een maand wel weer een nieuwe foto ook van mijn borst ...

Hmmm ik begrijp wel dat je zegt eten
Maar ik eet nu smorgens ( half 8) 1kom havermout met magere yoghurt)
10u 1banaan
12u 4boterhammen(volkoren) met notenpasta of kaas of iets anders
14u 1appel of nog een boterham die ik nog over heb
17u.30 Wat de pot schaft :) altijd wel wat groenten en meestal vlees
21.00 Kippensoep of yoghurt,...

Ik zou normaal deze week ergens mijn pot wei-eiwit moeten ontvangen dus dan maak ik savonds en smorgens een shake

Ik doe nu 3 a 4keer in de week training van +- 1uurtje(ik doe dit wel thuis omdat ik niet kan met school, heb wel wat gewichten en andere dingen staan thuis ;) )

En ik ben nu bezig aan mijn 2de week aan dit schema

Wat vinden jullie ervan ? raden jullie mij iets anders aan...

En mijn benen die worden al genoeg getraind door fietsen en voetbal dus dat zit wel goed en mijn rug kan ik momenteel niet trekken want ik heb geen fototoestel ik doe dit met cam en dat gaat niet met cam mijn rug trekken dus dat doe ik dan wel eens in de paasvakantie

kerel train je benen ook gewoon appart.. je krijgt er zeker spijt van als je dat niet doet! met fietsen en voetbal train je ze neit voldoende!

Nog een beetje een mager schema en waar zijn je eiwitten in je schema?

Voor de rest is het zeker een goed begin :thumb:

je hebt aanleg om een verschrikkelijk mooi estetisch lichaam op te bouwen. doe je best zou ik zeggen. vooralsnog stelt het niet zoveel voor, maar dat komt wel als je door traint.

Je borst heeft wel een goeie vorm, maar je bent nog erg dun.

Je moet wat meer gaan eten, kijk eens in die voedingsectie. En train je benen ook!

ok bedankt allemaal ;), maar kunnen jullie mij een voedingsschema geven dat jullie mij aanraden..
Dat zou mij al een stuk verder brengen ;)

Hmm ik kijk even goed naar mijn foto en ik sta er echt niet gespierd uit ...
Ik post wel nog foto's want ik lijk veel gespierder dan op deze foto ( mijn blokjes komen er niet goed uit op deze foto ) En ik heb net met mijn ouders gepraat en ik kan 2keer gaan fitnessen in de week als ik wil ;)
dinsdag om 21.00 tot 22.30 of iets vroeger en ook nog de zaterdag rond 18.00
Dus daar ben ik wel blij mee;) + ik doe dan daarbij ook nog 2keer thuis training van 1uurtje ;)

Ik ga ervoor ;) heb tamelijk veel dicipline dus dat komt goed;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Karll2
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.563
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 0 reviews