AndroidHealthClinic
Jeffrey27

Foto van vandaag 30-3-2007

• Media owner Jeffrey27
  • Datum plaatsing
4,5 week nog!
Zeer netjes gozer!!! Ligt zeker aan de pose waardoor je borst niet goed uitkomt want die heb je naar mijn mening wel. Is je bovenkant borst ook in orde?

probeer voor je wedstrijd nog wat lijnen op je benen te pakken. Je benen zijn in verhouding niet zo heel groot, dus probeer dat te compenseren met wat extra scherpte.

Verder overschaduwen je delts ( zeer mooie delts ) je borst ietwat, dus daar kan je misschien aan werken na je wedstrijd.

Verder wat ironmike zei, je buik moet ook echt droger. Ik heb volle vertrouwen dat 4,5 weekje door dieten en dan wat vocht verliezen;) de boel rechttrekt, maar doe dat echt!

Je ziet er echt super goed uit en kan met succes beginnen aan je wedstrijd kerel!!!

als je op de andere foto's kijkt vindt ik je borst gewoon mooj erbij passen hoor. misschien komt het op deze foto door de belichting ofsow.

Dam groot! Super man
Ben benieuwd naar je rug, mayb kun je ook binnekort een latspread of doublebi posten?
Succes verder nog, maar dat lukt wel denk ik haha

beast! echt supernette fysiek.
maar het kan aan mij liggen, ik heb niet veel verstand van wedstrijdvoorbereiding of wat dan ook, maar je zult nog wel een hoop vet kwijt moeten raken, of heb ik het nu bij het verkeerde eind?

Ik moet nog een procent of 2 zakken, dat lukt me wel!
Verder nog wat vocht kwijt.
Het doel is om goed te ogen op de dag van de wedstrijd en niet een maand vantevoren!

een hoop geneuzel over bullshit.. je ziet er goed uit kerel en je bent straks gewoon wedstrijdklaar..welke wedstrijd pak je? en welke klasse?

Bedankt Dopa!
Er zijn hier wat jongens die niet weten hoe een voorbereiding in elkaar steekt.
Ben nog niet klaar en dat weet ik....,maar als ik eenmaal klaar ben!

Mijn doel is NK NBBF tot 80KG klasse 29 april!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jeffrey27
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.855
Aantal reacties
43
Beoordeling
0,00 0 reviews