Fitness Seller
DjcOnBass

bal , na trainen

• Media owner DjcOnBass
  • Datum plaatsing
Ik weet dat ik moet eten, mening graag.
waarom post je zoveel foto's? je vind je fysiek volgens mij wel goed of niet?
waarom nog meningen en advies vragen en zeggen dat je weet dat je meer moet eten? je luisterd er niet naar....

serieus kerel, doe jezelf een plezier en haal de meeste foto's weg, ga goed eten [VEEL] en post elk half jaar een progressie-foto of twee [met een degelijke pose].

veel succes!

Hoe vaak ga je deze foto nog plaatsen?
Als je echt serieus bent ga dan eens echt eten en echt trainen en plaats over een jaar een nieuwe foto, zoniet --> www.superdudes.nl

Vel over bot kerel !

Waar een wil is .. is een weg... Succes kerel !

Sorry man, mijn gewicht voor ik begon te trainen was 63kg. Graatmager dus. Nu weeg ik 81kg wat ik nog altijd niet fameus vind. Werk gewoon 2 mammoth weightgainer shakes per dag binnen van elk 4 scheppen. Zorgt voor 2500 extra kcal. Eet dagelijks min. 1x pasta. Het is de enige manier om gewicht aan te komen. Als je je voeding zo blijft verwaarlozen blijf je op een dood spoor zitten, neem dat van mij aan!! Ik heb zelf 2 jaar verkloot door niet op men voeding te letten.

It's time 2 eat... veel succes

train ze kerel...! en VEEL VRETE..Melk Producten!!! succes...punt kan k nu niet geven

Eten + Trainen = Doel

Je bent nu nogal dun, dus massa erbij knallen zou goed zijn.

waarom probeer je niet es mee te dingen naar de titel van Mr. Olympia 2007 ?

Wahaha, zulke reacties waren te verwachten he...
waarom een foto plaatsen als je zelf al weet dat veel eten je alleen kan helpen..(als het een ''voor'' foto is, snap ik het wel.. )

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DjcOnBass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
31.376
Aantal reacties
148
Beoordeling
4,00 1 reviews