Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
train al veel kheb net gedaan met trainen van de armen 1uurtje en nu dadelijk shake nemen en strx veel kip met groenten en water en dan om 21.00 nog wat boterhammen en om 23.00 nog wat yoghurt en dan om 01.00 nog kleinigheid en dan slapen
1uur nog eten ? je bent fucking 14, ga slapen!
Vind je ook wel erg jong om hard te trainen, wil je nog wat groeien later zal je het toch wat rustiger aan meoten doen.... (ervan uitgaande dat je ongeveer 4x per week traint.)
ja slapen is het enige waar ik niet zoveel dicipline in heb moet ik maar eens geleidelijk aan werk van maken
Jah ik heb inderdaad wat schrik om niet meer te groeien ik zou toch zeker 1m 78 zoits worden maar ik doe BB zo graag en er hebben mij al veel dokters gewaarschuwd dat ik niet zo intensief en veel mocht trainen, ik trok er me nooit iets van aan maar de laatste weken zie ik wel in dat ik niet meer groei dat ik blijf hangen bij 1m 65 en denk ik toch maar wat minder te gaan trainen