MuscleMeat
K

ik 17 april

• Media owner Karll2
  • Datum plaatsing
nog een foto van mij ;)
Moest je mijn stats niet weten
14jaar
1m65
ondertussen 58KG ;) 2KG al bij, smorgens gewogen altijd
train al veel ;) kheb net gedaan met trainen van de armen ;) 1uurtje en nu dadelijk shake nemen en strx veel kip met groenten en water ;) en dan om 21.00 nog wat boterhammen en om 23.00 nog wat yoghurt en dan om 01.00 nog kleinigheid en dan slapen

beetje onduidelijk. vooral de linkershouder met die borst ziet er vaag uit. maar als ik goed kijk ziet het er wel goed uit hoor.

1uur nog eten ? je bent fucking 14, ga slapen!
Vind je ook wel erg jong om hard te trainen, wil je nog wat groeien later zal je het toch wat rustiger aan meoten doen.... (ervan uitgaande dat je ongeveer 4x per week traint.)

idd.. je bent 1m65, wil je nog groeien zou ik echt wel rustig aan gaan doen, ge ziet er nu goed uit voor u leeftijd, onderhoud dat gewoon nog even.

ja slapen is het enige waar ik niet zoveel dicipline in heb :( moet ik maar eens geleidelijk aan werk van maken

Jah ik heb inderdaad wat schrik om niet meer te groeien ik zou toch zeker 1m 78 zoits worden maar ik doe BB zo graag en er hebben mij al veel dokters gewaarschuwd dat ik niet zo intensief en veel mocht trainen, ik trok er me nooit iets van aan maar de laatste weken zie ik wel in dat ik niet meer groei dat ik blijf hangen bij 1m 65 en denk ik toch maar wat minder te gaan trainen ;)

Bedankt voor alle post :cool:

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Karll2
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.562
Aantal reacties
11
Beoordeling