MuscleMeat
Own Sculpturer

Laatste Own Lightweihgt pics

Tijdje terug genomen na blessure periode,woog hier nog maar 84,5kg terwijl ik bij mn eerdere pics 86kg woog (zelfde vetpercentage).Weeg momenteel ca.89kg en zit bijna op 10%Lv.Zal als ik eindelijk over de 90kg heen ga mn volgende pics plaatsen.Wait and see.....
Ziet er goed uit bro, massa vliegt er snel op bij jou! Ben wel benieuwd naar een latspread van je en een back double bicep :D

Irl zie je er toch bigger uit , IK zal wel is een fucking pic maken en hier posten dat iedereen EINDELIJK echt weet hoe HUGE mijn mattie is :D

Op foto's is het toch altijd moeilijk te schatten. Als je een tijdje foto's van pro bbers hebt bekeken, lijkt niemand meer groot. Lui als cutler lijken dan ook niet zo groot meer op een foto :roflol:

Thx iedereen......

@Masallah:Check Own Sculpturer Pics 3 voor een latpread;)

@Blackadder:Kan best zijn dat het iets van gyno is,behoorlijke stressperiode achter de rug gehad hier en was ook nog eens een paar kilo lichter dan normaal.Geen AAS-gyno iig:D

@Bodygainer: Deze pic en mn laatste blessure pics plaats ik ook niet voor niets,zal bij mijn +90kg pics het verschil alleen maar groter en groter zijn.;)

@Prophet:Ja is ook zo,als je er een tijdje naar kijkt denk je...Dat is toch wel enigzins haalbaar of je bent in de waan dat je in de buurt zit.

@Da Rest...Thanks!!!!

Pic is ook nog eens thuis en zga koud genomen.Vraag het maar aan de fotograaf(hiekie)mocht je denken...yeah right!!!!!!

@Adonis:Ander pics waren in de gym tijdens de training genomen,hier (thuis na wat opdrukken) had ik gewoon geen echte pomp te pakken.;)

Binnenkort een foto waar je 6 kg zwaarder bent? Nou, dit vind ik al bruut, dus ben zeer benieuwd man! :thumb:

Tot welk vetpercentage wil je eigenlijk gaan bulken? Of houd je liever een tijd lang een vast vetpercentage aan alvorens je gaat cutten?

Thx Luukste;)
Normaal kan ik eten wat ik wil en kom geen grammetje vet bij!!!!
10% is mn max,ben nooit verder kunnen komen,zit nu bijna op die 10%.
Heb een nieuw eetschema van ca.5000kcals en ben weer met creatine begonnen dus ga kijken hoe hoog ik het vetpercentage deze keer kan brengen,al is het meeste altijd alleen maar vocht.

Thx guyz

@KaLe:Zal niet lang meer gaan duren bro,maar definitie word met de dag minder lijkt het wel,pics gaan voor mijn doen behoorlijk buf worden.:D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Own Sculpturer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.366
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 0 reviews