AndroidHealthClinic
marcohendriks

nieuw

Na een paar maanden dieeten,en vrij weinig trainen ( slecht! ) van 94,5 kg tot aan 78 kg vetpercentage is wel overduidelijk omlaag gegaan.

vind weinig motivatie meer om door te zetten hoe kan dat?
Gewoon een dip kerel, heb er al een stuk of 3 gehad. Wel kut dat je zo instort, maar ja, pieken en dalen he. Ziet er nog steeds massive uit.

hoop dat ik er weer bovenop kom train nu nog 1 a 2 x per week al 3 maanden lang voorheen trainde ik 4 tot 5 maal per week en geniet nu ook meer van t leven ( hoop dat ik dit even nodig had ) en dat t niet een gewoonte gaat worden.

Heb je even nodig kerel, niets mis mee!

Doe wat je mist/gemist hebt en ga daarna gewoon lekker verder!

Heb na de zomer 5 maanden lang slecht getrained, nog slechter gedieet en veel gezopen (ieder weekeind). Wel flink ingekakt, nu weer knallen, paar maandjes ga je weer hard richting je oude niveau. Althans ik wel.

Komt goed man, je bodyfat is in ieder geval duidelijk omlaag gegaan! Over een poosje gewoon weer de draad oppakken en knallen met die ballen!

thanks man ik zag t echt niet meer zitten dacht dat ik nooit meer de oude zal worden want ik kom ook niet aan in kilo's meer

zozo, wat meten die armen?

overigens zie je er nu top uit, je bodyfat vond ik op de andere foto's veeeels te hoog.

zozo, wat meten die armen?

overigens zie je er nu top uit, je bodyfat vond ik op de andere foto's veeeels te hoog.

Jaja zit je op een plateautje :S

enneh, voor motivatie, ff een filmpie kijken van Milos of Bigron, krijg je wel motivatie van :D suc6!

Ik vind dat je er nu veel beter uitziet dan toen je zo'n opgeblazen kikker was met 94 (vette) kilo's

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marcohendriks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.407
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 0 reviews