Fitness Seller
Muay Thai J

Evolutie

[b]Linker foto:[/b] 7 maand geleden (ik span mijn triceps op om buffer te lijken :roflol:)
[b]Middelste foto:[/b] nu (volledig ontspannen op abs na)
[b]Rechter foto:[/b] huidig Men's Health cover model

[b]Mijn doel: MH-achtige fysiek...[/b] volgens sommigen ben ik er bijna, volgens anderen kom ik in de verste verte nog niet in de buurt. Persoonlijk denk ik dat ik nog een 10-tal kg droge massa nodig heb maar véél meer dan dat ook weer niet.

Mijn chest zit voor op deze dude en voor de rest hebben we zowat dezelfde vorm van armen en schouders, alleen dat ze bij hem nog een pak meer massa bevatten (waarmee ik nu ook bezig ben). Ook van mijn traps ga ik werk van maken!

[b]Doel tijdens de komende 12 maand: massa en nog eens massa pakken![/b] Ik heb beslist dat het gn zin heeft om ripped rond te lopen deze zomer zonder genoeg massa ;) en dus ga ik vanaf nu terug (clean) bulken. Ga mijn BF wel nooit boven de 14-15% ofzo laten komen.
P.S.: door de flits zie je véél lijnen niet goed die ik wél heb en zie ik er een pak minder droog uit dan in't echt
je bent er bijna je ben er bijna....maar nog niet helemaal

10kg zal zelfs nie moeten denk ik... wat extra arm, schouder en trap massa en je bent er..

goed bezig

lol toen ik die foto zo ff snel zag dacht ik dat jij op de cover stond :p
maar die men's health fysiek zit er wel in ;)! idd je zegt het zelf al, schouders en armen! borst zit wel goed....maar er staan trouwens ook wel minder goede fysieken op de men's health cover, die jij al wel voorbij bent als ik dat op deze foto moet beoordelen imo

Allemaal mooi enzo maar op foto zonder vergelijking met iemand anders is het moeilijk zegge, het kan ook zijn dat je een ecto bent met extra spiermassa(bedoel ik niks mee). Armen enzo mag toch nog redelijk wat bij maar wel een nette physiek niks mis mee. En 15% bf oO als je daar bent met een clean bulk weeg je 25 kilo meer denk ik.

armen en schouders moet echt voller! je ziet dat je schouders een stuk verbeterd zijn maar armen niet genoeg. succes je haalt het makkelijk!!

@SexB: ik bén een ecto met extra spiermassa ;)
hier een foto (1.5 maand geleden) van mij naast Steff (die kerel is géén ecto)

26-03-2007.jpg

lengte: 1m77
gewicht: ??? :D

ik ga mijn gewicht pas terug vrijgeven als ik weer wat massa op mijn benen heb kunnen zetten want die zijn weer zo smal als mijn polsen bij wijze van spreken (sinds gisteren weer kunnen squatten na paar maand stilliggen)
het is zo erg dat sommige stretch boxershorts niet meer stretchen :roflol:

Je bent goed bezig maatje, maar ik denk dat je nog veel werk hebt aan je armen en schouders, en terwijl je dat oplost zul je mooie buik wel verdrijnen vrees ik, dus een duistere periode voor jou en dan trug lekker scherp zette en je bent er, maar armmassa pakken tja en dan komt er wss overal massa en dan ga je je covermodel look wel verliezen denk ik. en lol die breezahs op die foto ;D

mij lijkt het dat alleen je armen nog erg verschillen van je doel, hoewel als je naast elkaar gaat staan voor een foto misschien nog een enorm verschil te zien is

kun je niet beter eens een foto maken waar je volledig opstaat, dus hoofd, upb, lb, dus alles, dan kunnen we veel beter beoordelen

@ paraman: daarvoor moet je nog een paar maand geduld hebben... ga eerst LB terug stevig trainen! Paar maand stilgelegen :sad:

Als je referentiestats wilt:
chest: 106 cm
waist: 74 cm
(ben 1m77 groot zoals hierboven ook al staat)

vandaar dat ik er stats bijzet hé ;)
voor m'n grootte vind ik het zelf niet slecht + op m'n rug moet nog een pak massa!
ben die pas echt beginnen trainen sinds ik op DBB zit, loopt véél achter op voorkant nog steeds

Frank Cuppens bvb. heeft 111 cm chest voor 1m75 en zijn rug is lekker getrained

Outer zei:
Zijn stats

Currently Frank stands at 1m75 and weighs 102kg. His frame supports a 111 cm chest, 51 cm arms, 79cm waist, and 65cm quads. When Frank is not working as a personal trainer, he still enjoys playing basketball and swimming.

Geen massa monster, maar zeer nette fysiek.
Alleen ik denk niet dat het natural is mars;)

was op 5 september 2006

ziet er goed uit muay thai junior. Je hebt een goede borst, maar deze is imo niet beter dan die andere zoals jij zegt. Ik vind dat die andere dude toch een pak meer massa heeft overall.

thnx bro, yup hij heeft een pak meer overall massa!
vandaar dat ik zeg dat ik er nog een 10tal kg droge massa bij wil!

Nice chest! , mischien al gevraagt maar wat meten de armen, ze ogen wat klein.

armen zijn klein :) ergens tussen de 34 en 35 cm :(
doel is 40 cm
als je weet dat ik van 23 cm brutale mega boomstronken van armen kom vallen die stats al een pak beter mee ;)

check zelf maar :roflol: http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/5464/cat/500/ppuser/26003

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.725
Aantal reacties
35
Beoordeling
0,00 0 reviews