XXL Nutrition
MarcJ

Front Pose

• Media owner MarcJ
  • Datum plaatsing
21 jaar
1.86
89 kilo

baal als een stekker als ik deze foto zie. ben in oktober 2005 begonnen met trainen op start gewicht van 73,5 kilo met ongeveer een zelfde vet percentage nadat ik van 100 kilo afkwam. eerst thuis trainen, toen weer vanaf december in de gym

heel veel fouten gemaakt, te weinig gegeten( wel goed gegeten), te veel getraind en dan is dit het resultaat.....

bp: 1rm 80 kg ( hier zuig ik echt op)
deadlift: 1 rm 150
squat: 2 rm 130

armen: 35,2 cm
benen: 62 cm
borst 110 cm

zie nu ook dat sommige delen echt asymetrisch beginnen te worden/ al zijn

nog heel veel werk voor de boeg
volgens mij lopen je armen en schouders wel wat achter of zie ik dat verkeerd? is wel niet zo goed belicht ...

@ Amateurtje

ja belichting zuigt zwaar, was gister kleren passen voor de zomer en ook mouloos en toen zag je echt wel aardig wat lijnen en scheiding, ook beginnen buikspieren uit te komen maar het ging me hier puur om grote/ verhouding en dit voldoet

armen: zucht, ik dacht die groeien wel mee op borst/ triceps en dus niet he, vandaar inhaalrace op dit gebied

triceps hard aanpakke dippen smal pakke bij banken en
je bank gaat met 10 omhoog binnen een maandje

@ shutter; nee, meestal was ik aan het einde van mijn rug en schouder training zo op en had geen tijd meer dat ik dacht van : oh , die armen groeien wel mee

triceps deed ik overhead cable extensions, maar was meer rug werk ben ik bang dan wat anders, nu train ik ze wel en zijn ook gegroei, maar zit in de cut want wil definitief naar de 10 % wat ik nog nooit in mijn leven gehad heb,

dus, zodoende leer je

Hee, ja, die armen, dat is echt een probleem gebied zeg maar, ben nu ook bezig met bb curls en hammer curls om ze aan te pakken, voel het ook goed erna maar zit nu in de cut :D dus eens kijken wat het wordt als ik daarna clean ga bulken

Succes ermee man! Komt wel goed met die armen.

Je moet maar zo denken, je ziet er nou een heel stuk beter uit dan toen je nog dik was!

@ luukste: hahaha, ja das waar, maar dat gaat dus ook NOOIT meer terugkomen die 102 kg :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MarcJ
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.206
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews