S S seagal 12 mei 2007 wil je zeggen dat je daar nog nooit getraint hebt? ook geen andere sport? flink gerukt anders
Moen 12 mei 2007 Ben ik de enige die dit enkel posten van foto's van vroeger een beetje vreemd vind ? Er mag hier toch echt wel wat repressiever gemodereerd worden want dit soort bs is storend
Ben ik de enige die dit enkel posten van foto's van vroeger een beetje vreemd vind ? Er mag hier toch echt wel wat repressiever gemodereerd worden want dit soort bs is storend
H h4l 12 mei 2007 ben 16 jaar train 3/4 keer in de week mijn omtrek van de arm is totaal 35 cm is dat wel goed
I I Indo Meso 12 mei 2007 quotte ; moen beter een oude foto dan een plaatje van internet... en het is inderdaat jammer dat je maar 1 foto per dag kan plaatsen
quotte ; moen beter een oude foto dan een plaatje van internet... en het is inderdaat jammer dat je maar 1 foto per dag kan plaatsen
H h4l 12 mei 2007 is 35 cm als hij koud is normaal dan en als hij warm 37cm (bicep) is dat nie te dik voor mijn leeftijd? 16 jaar ben ik nu
is 35 cm als hij koud is normaal dan en als hij warm 37cm (bicep) is dat nie te dik voor mijn leeftijd? 16 jaar ben ik nu
H h4l 12 mei 2007 is 35 cm als hij koud is normaal dan en als hij warm 37cm (bicep) is dat nie te dik voor mijn leeftijd? 16 jaar ben ik nu
is 35 cm als hij koud is normaal dan en als hij warm 37cm (bicep) is dat nie te dik voor mijn leeftijd? 16 jaar ben ik nu
O O Obeb 12 mei 2007 haha te dik voor je leeftijd... doe us ff normaal.. k'ben benieuwd foto van nu als dit 3 jaar geleden is
haha te dik voor je leeftijd... doe us ff normaal.. k'ben benieuwd foto van nu als dit 3 jaar geleden is
K K Karll2 13 mei 2007 jaja ongetraind , zal wel :s maak je mij niet wijs je kan er zo niet uit zien als je niet getraind hebt
jaja ongetraind , zal wel :s maak je mij niet wijs je kan er zo niet uit zien als je niet getraind hebt
siphonn 13 mei 2007 Lijkt me vreemd als je niets hebt gedaan. Maargoed, goede basis heb je dus al gehad en ben benieuwd naar je nieuwe foto!
Lijkt me vreemd als je niets hebt gedaan. Maargoed, goede basis heb je dus al gehad en ben benieuwd naar je nieuwe foto!
RvR 13 mei 2007 Ryu is geen meso ben benieuwd naar een huidige foto.. je hele leven karate telt niet als ongetraind overigens krijg overigens niet het idee dat dit een meso is, mij veels te pezig en onderarmen ogen vrij dun.
Ryu is geen meso ben benieuwd naar een huidige foto.. je hele leven karate telt niet als ongetraind overigens krijg overigens niet het idee dat dit een meso is, mij veels te pezig en onderarmen ogen vrij dun.
tamorix 13 mei 2007 onderarmen vrij dun ? jonge hij was 14 toen wist jij nog niet eens hoe je je onderarmen moest traine
tamorix 13 mei 2007 onderarmen vrij dun ? jonge hij was 14 toen wist jij nog niet eens hoe je je onderarmen moest traine
I I Indo Meso 14 mei 2007 jah ik deet vroeger alleen aan breakdance... en daar krijg je ook wat spieren van maar dat zal niet het hele resultaat leveren...
jah ik deet vroeger alleen aan breakdance... en daar krijg je ook wat spieren van maar dat zal niet het hele resultaat leveren...