MuscleMeat
Muay Thai J

Evolutie

[b]Linker foto:[/b] 7 maand geleden (ik span mijn triceps op om buffer te lijken :roflol:)
[b]Middelste foto:[/b] nu (volledig ontspannen op abs na)
[b]Rechter foto:[/b] huidig Men's Health cover model

[b]Mijn doel: MH-achtige fysiek...[/b] volgens sommigen ben ik er bijna, volgens anderen kom ik in de verste verte nog niet in de buurt. Persoonlijk denk ik dat ik nog een 10-tal kg droge massa nodig heb maar véél meer dan dat ook weer niet.

Mijn chest zit voor op deze dude en voor de rest hebben we zowat dezelfde vorm van armen en schouders, alleen dat ze bij hem nog een pak meer massa bevatten (waarmee ik nu ook bezig ben). Ook van mijn traps ga ik werk van maken!

[b]Doel tijdens de komende 12 maand: massa en nog eens massa pakken![/b] Ik heb beslist dat het gn zin heeft om ripped rond te lopen deze zomer zonder genoeg massa ;) en dus ga ik vanaf nu terug (clean) bulken. Ga mijn BF wel nooit boven de 14-15% ofzo laten komen.
P.S.: door de flits zie je véél lijnen niet goed die ik wél heb en zie ik er een pak minder droog uit dan in't echt
Ik vind de vorm van je abs/middel niet overeenkomen met wat je doorgaans op Men's Health niveau ziet. Maar daar doe je weinig aan.

Verder.. goed bezig!

Volgens mij heb je wel beter lats dan die kerel op het MH blad, voor de rest moeten je schouder en armen vooruit, borst is al goed.
De traps mogen ook wel wat dikker, wel goed droog.

je gaat goed vooruit, alleen zoals gezegd heb je nog een pak massa op armen en schouders nodig, maar dat is niet zo eenvoudig, i know...

netjes!!!

idd schouders nog iets meer bovenkant pakken (achterkant kan ik niet ziet), maar die waarschijnlijk ook en armen iets meer lijn moet mogelijk zijn.

je borst springt er echt uit. zeer goed, alleen ik zou je toch echt meer gaan richten op je armen en schouders en dan vooral je armen.

ga pas terug gewicht vrijgeven als mijn lower body iets of wat in verhouding is met mijn upper body, anders geeft het een vertekend beeld...
laat ons zeggen dat mijn bovenbenen in de helft gemeten nu maar 50 cm meer zijn :rolleyes:

Je hebt denk ik nog wel 15 kg nodig voor een buf MH fysiek. Maar dat gaat je lukken.

nette progressie bro.

Ondanks dat ik niet heel erg onder de indruk ben van deze coverfoto kan ik je vertellen dat jij in reallife niet in de buurt komt van zijn fysiek. Mensen verkijken zich daar snel op. Ook je borst is echt niet beter dan die van deze dude beetje een monsterzelfoverschatting......

Maar ga zo door je bent in ieder geval op de goede weg :)

Goed bezig man! Schouders zijn ook goed vooruit gegaan!

BTW je hebt een heel erg slank middel, probeer dat enigszins te behouden, ook als je gaat bulken (natuurlijk krijg je een groter middel tijdens de bulk, maar probeer er op te letten dat het vet niet te hoog oploopt, dat zou ten koste gaan van je mooie v-shape).

Succes!

@ bouwens62: thnx bro! Is idd moeilijk om het juist in te schatten... maar laat ons zeggen 10 a 15 kg erbij en dan moet ik dat ongeveer bereikt hebben?

@ Luukste: thnx man! Schouders hard aangepakt... slank middel is idd relax omdat je er een optisch brutere V door krijgt ;)! Als ik bulk is het een clean bulk en dus zal mijn BF wel niet spectaculair stijgen...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.723
Aantal reacties
35
Beoordeling
0,00 0 reviews