AndroidHealthClinic
Beast N°1

IK_80kg

• Media owner Beast N°1
  • Datum plaatsing
ikke nog steeds 80kg

clean sinds eind december

linkse kant niet aangespannen omdat ik daarbij de muis vasthield!
en ja de belichting is cut, maar kan ik niks aan veranderen...ligt aan de cam

nu cutten !

stats
1m77
80kg
armen 41-42
onderarmen 34
taille 73-74
benen sinds liesbreuk niet meer echt AFGEMAAKT, gewoon blijven trainen maar niet echt om ze te laten uitbreken
die meten 63cm
kuiten: 40cm
nu cutten? je staat al aardig droog zo te zien op die foto.

ziet er goed uit! zonnebankje erbij en klaar

als ik beetje opspan heb ik over me schouders en borst al aders lopen,
ik schat mezelf een om en bij de 8-9% maar ik wil es echt teringdroog staan, want zoals je ziet toont men borst en vooral buik droger dan me armen, ik stond vorig jaar in de zomer op 73kg aan 6% en toen had ik nog steeds relaxed geen kappen van schouder naar armen , je weet wel die overgang...
dat wil ik nu echt es hebben!:D

ziet er goed uit nette schouders/traps/ borst is wat vaag door de belichting maar lijkt me ook in orde
Misschien komt door de belichting maar schat je eerder op 12 % dan op 8 %

Ziet er goed uit. K meende dat je gekuurt hebt? Dan had ik eerlijk gezegd meer verwacht.

netjes, maar wat heeft deze pic voor meerwaarde boven de andere bijna precies dezelfde foto's in je gallerij, doe eens een andere pose ofzo

ik heb er nog ,chill kerel, ik kan maar 1 foto per dag uplaoden, en trouwens , die andere in men gallerij is van een lange tijd geleden , nog voor men liesblessure, ik laat iedereen gewoon zien dat ik terug de oude ben, zelfs ietsje beter zelfs.

en vladi, daarom zet ik het al op voorhand bij ,maakt mij niks uit dat je meer verwacht , ik laat men progressie gewoon zien, geef gerust kritiek op men fysiek maar niet zagen over kuren tnx!

Is dit resultaat met een kuur er tussen door sorry kerel maar als je dan 80 kilo weegt heb ik daar geen respect voor.

ik wou een 8 geven maar de manier waarop verdiend nog net een 6

Succes met pompen,

Groet ijzer.

sommige mensen kunnen dus echt niet lezen hè, als je commentaar hebt op men levensstijl zeg dan niks, of gaan we hier weer een "jij hebt gekuurd en bent niet breed genoeg" zaageditie'tje van maken.

sorry ijzer dat ik jou MONSTER genen niet heb!

goed bezig, de rest maakt me niet uit. We moeten de foto beoordelen, niet je leven.

Ik vind dit er goed uit zien. En ijzer ik vind het geen terechte uiting, immers is ieder individu anders kwa genen en musculatuur, dus zal de enen er harder aan moeten trekken dan een een ander om een ronnie coleman fysiek te kunnen krijgen. snap je ;).

Wat een gelul over kuren, dit is gewoon een enorm net physiek! Ziet er top uit bro!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Beast N°1
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.554
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 0 reviews