MuscleMeat
N

Ik op 15-07-2005

• Media owner Nick_Bosz
  • Datum plaatsing
Dit was ik op Kreta en toen ik deze foto zag, wist ik dat ik maar weer eens iets moest gaan doen....
goed man ik ga ook naar Kreta deze zomer, ik hoop echt dat er heel veel jongens zoals jij rondlopen dan lijk ik des te breder, whahahaha!

was vorig jaar geweest, mooie vrouwen altijd op star beach, white party is de shit

Ja jongens, ik heb deze geupload en kan vandaag geen andere meer uploaden.

Dit is 2 jaar geleden en sinds die tijd heb ik minimaal 3 dagen per week in de sportschool gezeten.
Ik ben 1,98m en woog op die foto rond de 75 kilo.
Ik weeg nu 2 jaar later dus rond de 97 kilo.

Morgen zal ik dus een foto posten hoe ik een jaar later was en overmorgen zal ik dan een huidige foto plaatsen.

En dit jaar ben ik weer in Kreta en dan loop ik er niet meer zo bij ;) want ik ben met jullie eens dat dit er niet uit ziet ;)

Je ziet het verschil echt heel erg, maar ik ben niet droog getrained. Je ziet dus mn vooruitgang er niet echt uitspringen vind ik . Mjah morgen plaats ik een foto van na 1 jaar trainen en dan wacht ik de reacties wel weer af :)

Zal wel overwegend te horen krijgen dat het vooral droger moet ;)

Voordat ik verkeerde indrukken wek, ik ben nog lang niet zover als heel veel anderen hier hoor :) dus verwacht er niet al teveel van :)

Het verschil met de foto hierboven is alleen gewoon groot. :)

Gelukkig maar :P Zou toch wat wezen dat ik zelf denk flink vooruit te zijn gegaan en het dan verschrikkelijk tegenvalt :)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Nick_Bosz
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.209
Aantal reacties
20
Beoordeling
0,00 0 reviews