XXL Nutrition
mikester

been-voorkant

• Media owner mikester
  • Datum plaatsing
Toppie!

Een echt bodybuildingfysiek. Veel BB's hebben alleen grote quads van de buitenkant maar totaal geen mooie lijnen.

Yo, in ieder geval bedankt allemaal voor de reacties&ratings. Komende weken ga ik bij benen probere te richting op het meer kweken van definitie(vooral meer binnenkant en buitenkantbeen) en proberen meer droog te worden bij de quads.

Gr. Mike

ey, bedankt man. Ik probeer benen nu qua omvang constant te houden, anders de proporties tot het bovenlichaam verkeerd lopen.

Gr. Mike

Buffster: nice wheels :o

Toch wel van die verchroomde draaiende "wheels"(dat als je stil staat, dat ze door blijven draaien) zoals je altijd ziet in die clips van Nelly, Chingy, Snoop, Dr. Dre, etc??

Nee, helaas. Ik ben geen fan van squatten. Mijn meest favoriete quadricep-oefening is leg-extension. Doe eigenlijk bijna nooit squatten. Eigenlijk wel slecht van me. Dit is wel weer terug te vinden in mijn kont. Ken mensen die wel wat grotere kont hebben(zo'n squat-kont). Ik ga straks(dond.) weer quads trainen, gooi ik er wel ff 3 sets leg-presses bij, misschien wat squats.

Ik probeer de beenspiergroepen(kuit, hamstrings, quads, kont) zoveel mogelijk apart te trainen, middels fitnessapparaten. Ik heb het gevoel dan 100% van mijn energie en focus in die spier te stoppen. Maar iedereen vind benen trainen op zijn eigen manier "lekker".

Gr. Mike

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mikester
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.747
Aantal reacties
20
Beoordeling