Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zo, ondertussen is het half mei en dit is het resultaat. De vorige foto's zijn van februari, denk ik.
BF vorige foto's: upper body: 24.1
total body: 18.6
Komt het nou van de test dat ik dit een leuke foto vind, of zijn het gewoon lekkere benen....
Ik ben benieuwd hoe ver je gaat en de basis is er. Hoewel er nog een laagje bovenop zit, kan je wel zien dat je aanleg hebt. Mooie dunne knieen en enkels en lange spieren. Ik ben benieuwd!
Ps.:Ik heb net ook even je andere foto's bekeken, hoe zien je armen er nu uit? Wat voor oefeningen-sets-reps doe je met triceps? Ik krijg het idee dat je wat meer aandacht hebt voor je rug en biceps, of zie ik het verkeerd...blijf het in evenwicht houden.
Kijk, elke keer als ik een foto plaats, begint diezelfde discussie. Dat de reacties overdreven zijn, dat een vrouw altijd hoge scores krijgt. Ten eerste moet je mannen en vrouwen niet vergelijken. Ik doe er dubbel zo lang over op spiermassa te kweken. Ik doe gewoon mijn best. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en geeft de score die hij/zij wil. Ik wil gewoon graag reacties van andere mensen wat zij er van denken. (Bedankt voor de reacties OT :-) trouwens)
OK, als ik jou was zou ik wat meer aan de poulie's gaan doen, wijd en smal en het aantal reps richting de 15 of meer doen. Als het je gaat om het weghalen van vet om en uit je spieren, is 8 reps per set wel wat weinig. No pain-no gain. Branden moet het!
Ik reageer niet zovaak hier, maar voor een paar mooie vrouwenbenen maak ik graag een uitzondering.
Maar even reageren op de post van Chriskederat: van zo'n advies gaat ze geen strakkere triceps krijgen. Of denk jij dat je met high-rep definitie ontwikkelt??