XXL Nutrition
afcAjax

Soort van back double biceps

• Media owner afcAjax
  • Datum plaatsing
Dit is mijn rug zoals die er nu voor staat. Train nu ongeveer 5 maanden en het verschil is al te zien(gelukkig). Verdere stats;
- 190 cm
- 77 kg
- bodyfat schat ik zo'n 11,12 % maar zeker weet ik het niet

Oja de pose is misschien een beetje gaar maar daar word op geoefend.
Ik kan alleen maar zeggen dat je meer, veel meer moet eten (voor zover je dat nog niet doet) en hard moet blijven trainen.
Zie dit als een referentiefoto voor later. Je begint jong, doe er je voordeel mee!

mooie naam jongen respect:p . je ziet er niet echt uit als 77kg. je moet iig nog veel eten.

Ja, sinds een maand of 3 ben ik wel serieus met mijn voeding bezig en ik moet zeggen dat het wel zijn vruchten afwerpt (ben 5 kg aangekomen ongeveer).

shit een kilo meer als ik:D . maar als je het zo vol kan houden is het goed. wel oppassen dat je schoon aankomt dus zo min mogelijk vet.

Heb trouwens ook niet het gevoel dat hij 77 kilo weegt, ik denk eerder 67 kilo. Mjah misschien heeftie wel Huge legs eronder hè? :P

@ PrefixerR bedankt gast jij bent zeker wel de bikkel he, kom zelf met foto's dan.
@ de rest ben echt 77 kg (wel met kleren aan) maar ben 1.90 m lang dus daar moet je ook rekening mee houden.

uhm je hebt vrijwel geen spiermassa op je lichaam zitten, en je bent net 8 cm groter dan ik, 77kg kan nooit, tenzij DDoob gelijk heeft :o
suc6 verder

tja uhm, jammer dat je geen figuur hebt van jezelf..
maar voor 5 maanden trainen heb je wel weinig berijkt.
ik train nu 6 maanden en ik weeg pas 61 kilo, ben wel 6 kilo aangekomen. maar et gaat mij niet per see om et gwicht, maar om hoe et er uitziet..
bij jou is gwoon geen spier te bekennen.
je moet denk ik meer et uiterste der uithalen als je traind.
niet genoegen nemen met et gwicht wat je nu tilt, gwoon een schepje der bovenop!
blijven traine! :)

oef.. doordat je zo lang bent en van jezelf niet een "goed" figuur hebt heb je het ook niet echt meezitten ;)

Ondanks je leeftijd vind ik het toch niet goed voor 5 maanden trainen.

Of van hoeveel kg kom je ? Naja wanneer je zelf maar vooruitgang ziet en ervoor wilt gaan komt alles goed. suc6!

10 omdat je na 5 maanden nog niet bent gestopt

neem je tijd, je bent 15 , niet overdrijven , gewoon goed eten en trainen en je komt er wel

ehm.. daar ben ik al 5 maanden mee bezig?

dat hoop ik niet voor je. wat versta jij onder trainen? bezoekje aan 't geile hanenhok?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
afcAjax
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.416
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 0 reviews