Fitness Seller
Arms

Uit de bulk.... Klaar voor de strijd!!!

• Media owner Arms
  • Datum plaatsing
Dit jaar weer een paar kilotjes zwaarder :P
Zal het genoeg zijn voor een titeltje???
arms weet jij hiervan : http://www.vitamineweb.nl/website/index.php?ContentItem=167358

iemand vertelde mij tijd geleden over insu stim, dat iets nieuws was. ik even kijken en ik zag jou monsterlijke foto's, tot ik deze zag en dacht hee die komt me bekend voor.
hebben zij zomaar jou foto gebruikt ? of heb jij insu stim gebruikt en toestemming hiervoor gegeven ?
anders naaien ze je best :P

Jeetje he, zo zou ik ook wel willen worden ;)
Ben nu klein jaartje serieus aan het trainen maar ik boek maar weinig vooruitgang..

Jow Arms (indien je dit nog leest),

Ik vroeg me eigenlijk af wat jij qua ontspanning in het dagelijks leven doet? Neem aan dat je 's weekends gewoon uitgaat? Als je voor langere tijd buiten de deur bent, neem je dan eten achter de hand mee? En op feestjes verder gewoon nuchter?

Wel dikke respect! Lijkt me alleen wel lastig om dat lichaam te moeten onderhouden en te blijven voorzien van de broodnodige voedingsstoffen. :)

Wat een neppert'

Duidelijk ontevreden over zn leven, probeert dit fictief ik zn kop recht te breien.. Heel vervelend :)

Foto ziet er zwaar nep uit..

super maar dit zijn tog best oude foto's want die staan al een hele tijd op je site tog , fysiek is super man , mijn doel ooit ,dikke 10

Echt wel sterk !! Proficiat !
En waarom denken er nog steeds zoveel mensen dat wanneer je kuurt , je 's avonds gaat gaan slapen en de dag erna opstaat als Arnold ?!! Dubbel zo hard werken moet je doen !! Niet vergeten !
Maar inderdaad, zoals eerder gevraagd... Is dit zonder mogelijk ??

Duidelijk echt 1 van de meest gruwlijkste bodybuilders hier op de site..
Btw.. ik heb jouw een keer zien lopen in scheveningen. Je zat bij ons in de bios. ( de film silent hill ) :P .. hehe.. tijdje geleden. Maar zulke armen vergeet je niet zomaar

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Arms
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
49.201
Aantal reacties
156
Beoordeling
5,00 2 reviews