Fitness Seller
pimpie20

Lat spread

• Media owner pimpie20
  • Datum plaatsing
Voor de mensen wie graag mijn schema willen weten:
meestal doe ik dit
1 t - bar row 4 x 10
2 one arm dumbell / cable row 4 x 12
3 BENT OVER BARBELL ROW 4 x 10
4 fixed pulley 4 x 12
5 low pulley 4x 12
6 lat pull down front 4 x 12

Lengte is trouwens 1,80 , en heb de Nk van de Ybf agelopen jaar gewonnen, waar ik dit jaar weer aan mee ga doen, alleen dan 5 kg zwaarder !!

10 voor je rug en ik had hem ook gezien op de YBF, kunnen we de volgende YBF onze ruggetjes eens naast elkaar zetten!

Een goede 10 voor je rug, die is echt mooi! Als ik naar de rest van de pics kijk echter, dan moet je je een beetje schamen voor alles onder je middel. Totaal niet in verhouding met de bovenkant, en dat is erg jammer. Je zou huge overkomen als het in evenwicht was. Vandaar toch maar een 8...

Ja op de foto's die zijn geplaatst zie je ook minder lijnen in mijn benen, aangezien een foto een momentopname is kun je moeilijk oordelen over dat mijn benen slecht zijn..En als mijn benen echt zo slecht zouden zijn waarom heb ik dan gewonnen aangezien de nmr 2 in mijn klasse harder was op zijn benen ?Ging volgens mij om het totaal plaatje ?

No offence pimp, en ik heb respect voor hoe je er uit ziet.

Naar mijn bescheiden mening heb je gewonnen omdat je bovenlichaam er het beste uit ziet. De benen en kuiten van je mede-contesters is helemaal om te huilen, voor zover ik de foto's kan beoordelen. Je hebt dus niet gewonnen omdat je de beste benen had, maar omdat je rug en armen beduidend beter waren dan die van de rest.

Dat noem ik nog eens een lat spread!
Goed uitgevoerd en ook nog eens een mooie rug, dito armen en smalle taille.

Succes!!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
pimpie20
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.449
Aantal reacties
42
Beoordeling