Fitness Seller
DjcOnBass

bal , na trainen

• Media owner DjcOnBass
  • Datum plaatsing
Ik weet dat ik moet eten, mening graag.
ja das waar er staan nu iets van 20 bevore foto's. ik ben ook zo dun (ok ietsjes dikker) maar ik heb 2 foto's geplaatst en dat is genoeg. over een half jaar ofsow dan moet je maar weer een paar foto's plaatsen net als ik. Als je dan goed je best het gedaan zie je er wat beter uit en heb je positievere reacties.

Als je weet dat je moet eten, DOE DAT DAN!

Je zegt dat je weet dat je moet eten maar je doet het blijkbaar niet genoeg... Sorry, maar dan kan ik je echt niet serieus nemen... Ik zag er precies hetzelfde uit toen ik net begon met trainen, maar alleen met trainen kom je er niet... Vreten tot je knapt, dat moet je doen! Anders krijg je nooit een 'vollere' look!

Dus veel (half)volle melk, magere kwark, uitsmijters met spek, volkoren brood met pindakaas en appelstroop, tonijn, zalm, walnoten, studentenhaver (aanrader! 1 zakje studentenhaver = 200 gram = bijna 1000 kcal), italiaanse pasta's enz... Je kunt het zo gek niet bedenken of eet het op. En onthoud: Naast het eten natuurlijk flink hard raggen op compounds (deadlift, squat, pendlay row, push press enz.) i.p.v. dumbell curls e.d.

Succes!

je bent waarschijnlijk iemand die veel eet, maar weinig aankomt. Meer eten, goed trainen. Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DjcOnBass
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
31.376
Aantal reacties
148
Beoordeling
4,00 1 reviews