MuscleMeat
A

front

• Media owner An_G
  • Datum plaatsing
vet%? vertel mij t....
jij wilt cutten? toch nergens voor nodig? je vet % is op zich prima man. Ga gewoon eens 4x per week met een behoorlijke volume / intensiteit trainen en ga er miss wat cardio bij doen icm een clean bulk dieet, misschien dat je zelfs wat vet kunt verliezen en spiermassa kunt aankomen, maar je zult dan wel als een beest moeten trainen.

armen en schouders zien er iig al redelijk gedefinieerd uit :thumb:

hehe k had het advies van bulken wel verwacht :P maar ben op de eerste plaats een turner, daarna pas BB. Sjeck mn topic in 'Vetverbranding, Cardio en Conditietraining' maar. Het gaat mij meer om het principe van kunnen cutten ('de kunst van..' :P) en mn freakin sixpakkie zichtbaar maken.....

je kan wel een sixpack hebben maar als er niks van enige massa ergens op het lichaam zit, ziet een sixpack er niet uit! Je moet massa hebben om je sixpack te onderbouwen!

Stel je niet aan chriske...niet iedereen die hier op het forum zit hoeft alles voor bb opzij te zetten. Als hij turnen wilt combineren met bb moet hij dat lekker doen.

Goede schouders en armen...borst moet gewoon voller dan ziet het er al veel beter uit!

Iedereen bedankt voor de comments :)

Borst moet ckr heel wel wat voller, om maar over mn rug te zwijgen ;)

@Chriskederat: je heb helemaal gelijk, beoordelen doen wij hier aan de hand van BB-criteria. Wil ook niet anders...
Mn opmerking over turnen is geen excuus voor mn fysiek, ik doel alleen maar op het feit dat dat mijn nr1 is en ik dus mn gewicht in de gaten moet houden (relatieve kracht enzo...).
Dit staat nog naast het feit dat ik als nog wil cutten, enkel voor het cutten.

Een goede vet% gok zou ik ook wel waarderen :p

Ik schat je rond de 10%. Aangezien je spieropbouw er wel is, maar redelijk eenzijdig is ontwikkeld (komt door het turnen) zou het een %je meer kunnen zijn. Wat meer stats zouden een betere indicatie kunnen geven. Bedenk wel dat je als turner helemaal niets hebt aan een lichaam dat voldoet aan BB-criteria. Dikke benen zitten jou alleen maar in de weg en zullen sommige disciplines door de extra kilo's moeilijker uitvoerbaar maken. ;)

Zeker niet hoger dan 12-13%, sorry dat ik het zeg maar je lichaam ziet er best gek uit:p komt dat door turnen waardoor allerlei dingen niet proportioneel zijn of wat?

DutchBodybuilding.com
Fitness & Bodybuilding in Nederland & België

Met alle respect voor de TS, maar er staat dus niets over turnen.
Er word gekeken naar mensen die puur met hun lichaam bezig zijn om de verschijning er van, niet naar wat je allemaal met dat lichaam kan doen.

TS wil verder gaan in turnen, hij moet zich dan ook niet druk (gaan) maken over zijn lichaam in verhouding tot een BB-er, want dat kan je niet vergelijken. Het lijkt me dan ook niet zinvol om opbouwende kritiek te geven over zijn fysiek en welke spiergroep nog aandacht nodig heeft.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
An_G
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.227
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 0 reviews