S S Shemhamforash 20 jun 2007 Mooie bh heb je daar aan, maar draai je volgende keer met je aangezicht naar het vogeltje aub
jeandubois 20 jun 2007 Why you're hating on me b*tch? Geef toe, toch een pak origineler als al die ander foto's? Ik was echt niet van plan mezelf voor een grote spiegel te fotograferen ofzo!
Why you're hating on me b*tch? Geef toe, toch een pak origineler als al die ander foto's? Ik was echt niet van plan mezelf voor een grote spiegel te fotograferen ofzo!
S S Shemhamforash 20 jun 2007 origineel is het zeker (vooral de bewerking van je gezicht: wit ipv zwart, echt geniaal!)
SanderM 21 jun 2007 ik vind een relax pose, zoals deze beter te beoordelen dan een front double biceps ofzo.. goed fysiek!
ik vind een relax pose, zoals deze beter te beoordelen dan een front double biceps ofzo.. goed fysiek!
jeandubois 21 jun 2007 Thx voor de reacties! Al bij al vielen de reacties goed mee, buiten een paar "haters" Ik wil best wel wat poses enzo aannemen, maar ik vind het vrij belachelijk om dit aan iemand te moeten vragen. Te weinig spieren deert me niet, ik train om meer ass in m'n bed te krijgen
Thx voor de reacties! Al bij al vielen de reacties goed mee, buiten een paar "haters" Ik wil best wel wat poses enzo aannemen, maar ik vind het vrij belachelijk om dit aan iemand te moeten vragen. Te weinig spieren deert me niet, ik train om meer ass in m'n bed te krijgen
O O Obeb 21 jun 2007 ik train om meer ass in m'n bed te krijgen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ohh battyboy. maar dan heb jeje doel dus al bereikt?
ik train om meer ass in m'n bed te krijgen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ohh battyboy. maar dan heb jeje doel dus al bereikt?