Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@de persoon die bang is voor mijn gezondheid:
Ik loop de 100 meter binnen de 14 sec. Ik voetbal wedstrijden van 90 minuten tot de 1e/2e klasse KNVB gewoon helemaal uit.
Mijn cholesterol en bloeddruk zijn perfect in orde.
Mensen die mij op de meets zien, zullen wel kunnen beamen dat ik niet echt ongezond eruit zie. Dat ik zuip en vreet oke, maar ongezond eruit zien, nee hoor
vindt het er goed uitzien. de linker lijkt wat dik maar is wel een enorme buffel. rechter is droger maar heeft ook wel redelijk wat massa. ben wel benieuwd naar de stats van ries dat soort gasten drukken meestal wel redelijk veel. jonko mag zijn stats ook wel neerzetten hoor (kus smilie doet et niet)
Hmmm, ik vond je een jaar geleden echt hard gaan (toen je einde van het jaar wedstrijdplannen had), nu vind ik er weinig verschil in zitten met je oude foto's. Je hebt een aantal blessures gehad toch?
Yup, vanaf december eigenlijk niks meer gegained. Ik heb momenteel dan ook geen wedstrijd plannen. YBF dit jaar val ik net 3 weken buiten de junioren dus waarschijnlijk gewoon 1-2 jaar goed doorbouwen en in 1 keer goed op een podium staan [80+kg droog mn eerste doel ] maar welke wedstrijd.... het niveau van de wedstrijd waar bv GlennGX meedeed vind ik wel nice.
ik zie er ook helemaal niet ripped uit, verre van zelfs...
Ik vind het tof om te horen dat hij volledig achter zijn keuze staat om er zo beestig uit te zien. En als hij zegt dat hij compleet gezond is dan geloof ik dat!
Allebei zo verder blijven doen!!!
meer pics te vinden in mn log:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jonkos-log-72589/index36.html
nieuwe bdb, latspread die een keer goed is uitgevoerd en een malle frontpose met rare kop en nog 1 duo pic ]